Αποκάλυψη: Γιατί πραγματικά ξεσηκώθηκαν οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ

Share

Από factorx

Ξεσηκώθηκαν οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ στο άκουσμα και μόνο ότι η κυβέρνηση προωθεί την αποκρατικοποίηση της επιχείρησης και –βάζοντας μπροστά τις δήθεν ακριβότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες σε περίπτωση αποκρατικοποίησης- βάλθηκαν να μας τρελάνουν.

Ο πραγματικός λόγος που ξεσηκώνονται δεν έχει να κάνει με την  ……….     

ανακοίνωση της περασμένης εβδομάδας περί παραχώρησης των μετοχών των ΕΛΤΑ στο ΤΑΙΠΕΔ. Άλλωστε δεν είναι κάτι καινούργιο.Ο λόγος είναι η πρόθεση της κυβέρνησης να τους μειώσει τα σκανδαλώδη προνόμια που δεν απολαμβάνει καμιά άλλη κατηγορία εργαζομένων. Ένα από αυτά είναι η καταβολή εφάπαξ που εισπράττουν με τη συνταξιοδότησή τους, χωρίς όμως να ονομάζεται εφάπαξ, αλλά και χωρίς να έχουν καταβάλλει εισφορά ούτε ένα ευρώ τόσα χρόνια.Το κόλπο που το εφαρμόζουν και σε άλλες ΔΕΚΟ, στήθηκε αριστοτεχνικά. Οι εργαζόμενοι, μόλις φθάνουν σε ηλικία συνταξιοδότησης, απολύονται από την επιχείρηση και εισπράττουν αποζημίωση, η οποία αντιστοιχεί στο εφάπαξ που παίρνουν οι άλλοι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις και το δημόσιο.

Βεβαίως όλοι οι άλλοι καταβάλλουν κάθε μήνα σχετικές εισφορές και σωστά παίρνουν εφάπαξ.. Γι΄αυτό άλλωστε και η απόλυση.

Τώρα, οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ μιλούν για ξεπούλημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων, υποστηρίζοντας ότι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν έχουν επιβαρύνει και δεν επιβαρύνουν ούτε με ένα ευρώ το κράτος και τον Έλληνα φορολογούμενο.

Εκτιμούν ότι η αποκρατικοποίησή τους θα έχει ως αποτέλεσμα το κλείσιμο Ταχυδρομικών Καταστημάτων στην περιφέρεια, στα νησιά και στις απομακρυσμένες περιοχές, τη διάλυση του πανελλαδικού δικτύου και οι πολίτες θα πληρώνουν ακριβές τιμές ως απόρροια της ανεξέλεγκτης αγοράς των ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Ούτε λόγος φυσικά για τα σκανδαλώδη προνόμια που προφανώς δεν θα ισχύσουν σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης, αν και οι πληροφορίες μας λένε ότι στο πακέτο των 11,5 δις ευρώ που ετοιμάζει η κυβέρνηση, θα προβλέπεται περικοπή των εφάπαξ (αποζημίωσης δηλαδή) που παίρνουν οι εργαζόμενοι. Και κατάργηση για τους νέους εργαζόμενους ή υποχρέωση καταβολής μηνιαίας εισφοράς.

Από factorx

Σχετικοί Σύνδεσμοι:

Τρόικα: Απολύστε 7.000 επίορκους τώρα! Διώξτε λαμόγια και κοπανατζήδες απο Δημόσιο και ΔΕΚΟ

ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΣΤA ΕΛΤΑ ΜΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΥΛΙΕΣ ???

επιστολές – σχόλια  εργαζομενων στα ΕΛΤΑ

Στα ΕΛΤΑ: Επίορκοι υπάλληλοι που παραμένουν ατιμώρητοι έχοντας “άνωθεν” καλύψεις …

Διευθυντής υποκ/μος ΕΛΤΑ στο Ηράκλειο απέχει απο μακρού των καθηκόντων του, αλλά μισθοδοτείται κανονικά…

ΑΓΡΙΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΣΤΑ ΕΛΤΑ !!! Ενα πράσινο παραμάγαζο που θάπρεπε να ονομάζεται “κλέφτες κι αμαρτωλοί” !!!

μια ΔΕΚΟ με παγκόσμια πρωτοτυπία αφού οι “ληστές” την χτυπούν περισσότερο απο μέσα, παρά απ’ έξω …

28 σκέψεις σχετικά με το “Αποκάλυψη: Γιατί πραγματικά ξεσηκώθηκαν οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ

  1. όλα αυτά ξεκίνησαν την ολέθρια εκείνη οκταετία του πασοκ,του αντρέα.τότε καταβαρωθρώθηκε η χώρα,και οικονομικά και ηθικά.δυστυχώς,τα επόμενα χρόνια,οταν αναλάμβανε η νδ,την εξουσία,συνέχιζε το ίδιο βιολί,για ψηφοθηρικούς λογους,χωρίς να έχει το θάρρος να κόψει τον γόρδιο δεσμό του άκρατου συνδικαλισμού,με αποτέλεσμα να φθάσουμε στο σημερινό όνειδος….

    Μου αρέσει!

  2. Ξερετε ποιά είναι η “τιμωρία” επίορκων ταχυδρομικών που έχουν κλέψει χιλιάδες ευρώ ;
    ΑΡΓΊΑ μιας εβδομάδας και επιστροφή στη δουλειά σαν να μη συνέβη τίποτα !!!
    Εχουν,λέει, ειδικό ταμείο που καλύπτει αυτές τις “ζημιές” !!!

    Μου αρέσει!

  3. Ν’ αφαιρεθούν δια νόμου όλα τα σκανδαλώδη προνόμια, αναδρομικά μάλιστα για όλο το έτος, να μεταταγούν απο θέσεις λούφας όλοι οι κομματικοί θυρωροί.
    Να μείνουν οι πραγματικοί ταχυδρόμοι που χρειάζεται να χει μια οργανωμένη σε κράτος κοινωνία, για να επιτελούν το σκοπό τους.
    Μετά, κερδοφόρα και αποτελεσματικά μπορούν τα ΕΛΤΑ να είναι το Εθνικό σύστημα ταχυδρομείων της Ελλάδας.

    Κάθαρση λέγεται αυτό, και αν γίνει, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σπάει αυγά.
    Τα αυγά που εκκολάπτει και χαϊδεύει (με δανεικά) το Ελληνικό κράτος 30 χρόνια τώρα, σε βάρος όλων μας.

    Αντρικος

    Μου αρέσει!

  4. Το επιχείρημα ότι οι Έλληνες δεν καταδέχονται να κάνουν κάποιες δουλειές είναι διάτρητο.
    Οι σκουπιδιάρηδες στη Θεσσαλονίκη είναι ΟΛΟΙ Έλληνες. Πιο σιχαμερή δουλειά από αυτή του σκουπιδιάρη υπάρχει; Και όμως, Έλληνες συμπολίτες μας, στους οποίους είμαστε ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ που καθαρίζουν την πόλη μας, κάνουν αυτή τη δουλειά. Γιατί οι σκουπιδιάρηδες στη Θεσσαλονίκη είναι Έλληνες; Γιατί απλούστατα είναι δημοτικοί υπάλληλοι που προσλαμβάνονται με κανονικούς μισθούς, με κανονική ασφάλιση και με διαφανείς συμβάσεις από τον δήμο.

    Όταν η καθαριότητα δοθεί στους πολυαγαπημένους (από τον Μπουτάρη, την κυβέρνηση και την τρόικα) ιδιώτες, τότε θα αρχίσουν τα γνωστά κόλπα τού ιδιωτικού τομέα: υπεργολαβίες, μαύρη εργασία, εισφοροδιαφυγή, αδήλωτη εργασία, και μισθοί πείνας των 300 ευρώ. Άρα, ποιοι θα δεχτούν να κάνουν αυτή τη δουλειά; Μόνο οι Πακιστανοί και οι Μπανγκλαντεσιανοί που ζούν 30-30 σε αποθήκες πίσω από τον σιδηροδρομικό σταθμό.

    Και θα βγαίνει μετά ο Πάσχων και ο Μπάμπης και θα κουνάνε το κεφάλι λέγοντας ότι είμαστε ακατάδεχτοι οι Έλληνες.

    Οι ροδακινοπαραγωγοί τής Ημαθίας και της Πέλλας πληρώνουν 500 ευρώ για ένα μήνα σκληρότατης αγροτικής εργασίας. Στη σημερινή Ελλάδα 500 ευρώ δεν φτάνουν ούτε για το χαράτσι της ΔΕΗ. Ένας Αθηναίος που θα πάει να μαζέψει ροδάκινα θέλει 50 ευρώ μόνο και μόνο για το ΚΤΕΛ! Ποιος Έλληνας ή νόμιμος μετανάστης μπορεί να αφήσει το σπίτι του για ένα μήνα και να μαζεύει ροδάκινα από το πρωί ως το βράδυ για 500 ευρώ;
    Είμαι σίγουρος ότι οι αλλοδαποί που θα μαζέψουν τα ροδάκινα είναι όλοι τους Αλβανοί τής Αλβανίας, όχι της Ελλάδας, άνθρωποι που στην χώρα τους παίρνουν 150 ευρώ μισθό. Μόνο αυτούς συμφέρει το 500ρικο.

    Μου αρέσει!

  5. Ας πούμε ότι τα προνόμια όντως υπάρχουν και ότι είναι σκανδαλώδη και ότι καλά θα κάνουν και θα αφαιρεθούν. Για τα επιχειρήματα κατά της ιδιωτικοποίησης γιατί δεν γράφετε τίποτε; Ποιές αναπτυγμένες χώρες έχουν ιδιωτικά ταχυδρομεία; Πού η ιδιωτικοποίηση των ταχυδρομείων ωφέλησε τον κόσμο, αυξάνοντας την ποιότητα των υπηρεσιών ή/και μειώνοντας τις τιμές; Γιατί η αφαίρεση των όποιων προνομίων δεν μπορεί να γίνει με το κράτος ιδιοκτήτη; Και αν πιστεύετε ότι υπάρχει έλλειμα βούλησης ή ικανότητας από τους πολιτικούς για να καταφέρουν αυτή την αφαίρεση υπό κρατικό έλεγχο, δεν είναι αντιφατικό να υποστηρίζετε τους άβουλους/ανίκανους;
    Το να επιχειρείτε να αποδείξετε ότι οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι διαμαρτύρονται με βαθύτερο κίνητρο την υστεροβουλία, δεν αλλάζει την ουσία των πραγμάτων. Το επιχείρημα επί προσωπικού κατά του “αντιπάλου” (ad hominem) κατατάσσεται στις “λογικές πλάνες” (logical fallacies) και δεν συνεισφέρει καθόλου στον διάλογο, πολλώ δεν μάλλον στην αναζήτηση της αλήθειας.

    Μου αρέσει!

  6. Δεν πειράζει που τα ιδιωτικά ΕΛΤΑ θα έχουν ένα υποκατάστημα ανά δήμο και θα πρέπει να τρέχεις από τη μια άκρη του νομού στην άλλη για να στείλεις ένα γράμμα. Δενπειράζει που οι τιμές θα ανεβούν καθιστώντας τα ΕΛΤΑ μη ανταγωνιστικά ως προς τις εταιρείες κούριερ. Δεν πειράζει που οι υπηρεσίες κούριερ στην Ελλάδα, όλες ιδιωτικές, έχουν ΑΙΣΧΡΗ ποιότητα, δεν έρχονται να σου παραδώσουν το δέμα όταν λένε ότι θα έρθουν και σε αναγκάζουν να τρέχεις να το αναζητάς εσύ με αποτέλεσμα μέρες αργότερα να μην το έχεις λάβει ακόμα… Όλα αυτά δεν πειράζουν. Αυτό που θέλουμε εμείς είναι να ιδιωτικοποιηθούν τα ΕΛΤΑ για να χάσουν τα προνόμιά τους οι εργαζόμενοι σε αυτά. Μόνο αυτό μάς ενδιαφέρει. Το ότι τα προνόμια μπορούν να κοπούν χωρίς να ξεπουληθεί η ραχοκοκκαλιά τής εθνικής επικοινωνίας, δεν μας ενδιαφέρει. Εμείς επιμένουμε να θέλουμε να ψοφήσει η γίδα τού γείτονα, ακόμη κι αν μας χαρίζουν δύο γίδες για μας!

    Μου αρέσει!

  7. Δεν είναι θέμα κατσίκας φίλε,όπως οι άλλοι υπερασπίζονται τον Ιδιωτικό χαρακτήρα με κοστολογικά επιχειρήματα,έτσι και εσύ κάνεις το αντίθετο με μηδενιστική λογική.
    Δεν είναι όλοι οι επιχειρηματίες κακοί και λαμόγια,ούτε ταλαιπωρούν τον πολίτη.
    Και οσες φορές χρειάστηκα κούριερ ιδιωτικό,ήταν άψογοι και τυπικοί στα συμφωνηθέντα

    Μου αρέσει!

  8. Περιμένω ένα δέμα π.χ. τη Δευτέρα, και έρχονται στις 10 το πρωί όταν λείπω στη δουλειά. Τους παίρνω τηλέφωνο και τους λέω, ελάτε το απόγευμα. Μου λένε, δεν μπορούμε το απόγευμα, μέχρι τις 3.
    Τους λέω, να αλλάξουμε τόπο παράδοσης; Μου λένε, θα μιλήσω με το παιδί και θα σας πάρω. Και δεν παίρνουν. Την άλλη μέρα βλέπω δεύτερο ραβασάκι, πάλι στις 10 το πρωί, με την αυστηρή ειδοποίηση ότι δεν πρόκειται να ξαναπεράσουν. Αποτέλεσμα; Πηγαίνω από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη για να παραλάβω αυτοπροσώπως το δέμα μου. Έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές και είναι ο κανόνας παρά η εξαίρεση. Μένω στη Θεσσαλονίκη. Ίσως στην πόλη σου να είναι πιο εντάξει οι κούριερ.

    Μου αρέσει!

  9. “Γιατί η αφαίρεση των όποιων προνομίων δεν μπορεί να γίνει με το κράτος ιδιοκτήτη;”
    Ερώτημα που έχω κι εγώ και πολλοί άλλοι.
    Εχω καταλήξει ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
    Όσον αφορά τον “διάλογο”, είναι μια λέξη μόνο αφού ουσιαστικός διάλογος δεν έγινε ποτέ. Ο διάλογος ήταν το μέσον για να πάμε το πρόβλημα παρακάτω και …πρύμνη πλώρη τα σκουπίδια μέσα στο καράβι είναι.
    Πόσο άστοχη είναι η σύγκριση με ανεπτυγμένες χώρες και με το τι κάνουν αυτές οι ανεπτυγμένες χώρες με τα ταχυδρομεία τους κτλ.
    Λες και είμαστε ίδιοι με αυτούς.

    Μου αρέσει!

  10. Στα ΕΛΤΑ δεν είναι που το Πασόκ (παλαιότερα) και τώρα ο Σύριζα παίρνει κάτι εξωφρενικά ποσοστά; Πιο εύκολο είναι να εντοπίσεις το δελφίνι του ποταμού Γιανγκ-Τσε, παρά νεοδημοκράτη στα ΕΛΤΑ.
    Σε μερικά μάλιστα ταχυδρομικά γραφεία, όπως σε αυτό του Κορυδαλλού, η ευγένεια θεωρείται είδος που έχει εξαλειφθεί (σαν το δελφίνι στον Γιανγκ-Τσε, επίσης…).

    Μου αρέσει!

  11. Παραγγέλνεις κάτι από Κίνα και σου έρχεται σε τρεις μέρες με free shipping.
    Στέλνεις γράμμα στο εσωτερικό με ΕΛΤΑ και σου ζητούν 4 ευρώ .
    Ας φωνάζουν όσο θέλουν οι συνδικαλιστές.
    Το πάρτυ τέλειωσε και αυτοί είναι ακόμη στην πίστα και ζητούν τραγούδια για να χορεύουν !!!!!!!

    Μου αρέσει!

  12. Δεν έχω πάει ποτέ στα ΕΛΤΑ για να κάνω συμφωνία για μικροδέματα ετησίως από Ελλάδα αποστολή στην Κίνα.

    Λάβε όμως υπόψη σου οτι και οι Κινέζοι, το ΚΡΑΤΙΚΟ (εθνικό) τους ταχυδρομείο χρησιμοποιούν, το οποίο ΔΕΝ εκχώρησαν σε ιδιώτη, ούτε για πινάκιο φακής, ούτε για μαρμίτα φακής. Δεν στέλνουν με ιδιωτική UPS , DHL.

    Μου αρέσει!

  13. -ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ..ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΕΥΘΕΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ;;;;;;;;;;;;;;
    -ΤΑ…ΜΜΕ Τ Ω Ρ Α “ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ” ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ;;;;;;;;;; (ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ;;;;;;
    -ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ..ΝΟΜΟΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ “ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ” ;;;;;;;;;;;;;;
    Υ.Γ: “ΟΥ ΣΦΑΛΛΕΙ Ο ΠΟΙΩΝ ΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΗ ΠΟΙΩΝ” (ΚΙΚΕΡΩΝ)…..

    Μου αρέσει!

  14. Το θέμα είναι ένα να μειωθούν με οποιονδήποτε τρόπο οι αποδοχές των εργαζομένων στην Ελλάδα είτε αυτοί είναι του ιδιωτικού τομέα είτε του δημοσίου.Δεν νομίζω ότι όλα γίνονται προκειμένου να έχουμε καλύτερες κοινωνικές παροχές.΄Ενα χαρκτηριστικό παράδειγμα με παροχή υπηρεσίας είναι ο εγκλωβισμός στα χιόνια τον Δεκέμβριο που πέρασε μέσα στην Εγνατία.Ο ιδιώτης τα παράτησε και όλοι περίμεναν από την πυροσβεστική και τους δημοτικούς υπαλλήλους των γύρω δήμων για να απεγκλωβίσουν αυτούς που είχαν κολλήσει στα χιόνια.Μια στρατιά ηλιθίων δημοσιογράφων έλεγε για κρατικό μηχανισμό και άλλες μπούρδες ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι σε αυτούς τους οδικούς άξονες η εκμετάλλευση και η σωστή λειτουργία ανήκει στους ιδιώτες.Άλλο παράδειγμα που καλύτερα να μην συναντήσετε είναι με την Δ.Ε.Η., ιδιώτες έχουν πάρει την συντήρηση δικτύων, για να κάνουν οικονομία στην πάνω μεριά του ιστού δεν δένουν τα καλώδια με τις γνωστές τιράντες-ιμάντες που στοιχίζουν αλλά με απλό συρματάκι με συνέπεια τα καλώδια να κόβονται και να κρέμονται σε δρόμους και αυλές.Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα με το τι παροχή υπηρεσιών θα προσφέρουν οι ιδιώτες το θέμα των αποδοχών και των προνομίων είναι άλλο κομμάτι που μπορεί να διευθετηθεί σε ώρες ούτε καν σε ημέρες.Κοινωνικό κράτος χωρίς την παροχή και κάλυψη στοιχειωδών αναγκών του πολίτη από αυτό δεν υπάρχει.

    Μου αρέσει!

  15. Να σου πω Μαρια την αλήθεια, με εξέπληξαν ευχάριστα τελευταία με την αποτελεσματικότητά τους έναντι ιδιωτικής εταιρείας courier η οποία πήρε τα τριπλάσια λεφτά για την ίδια δουλειά και έκανε 1 μήνα να μου παραδώσει χρήματα από αντικαταβολή, όταν τα ΕΛΤΑ έκαναν 2 μέρες.

    Μου αρέσει!

  16. Μια απλοποίηση χρειάζεται:
    1. Ενιαίο μισθολόγιο παντού, σε στενό και ευρύ Δημόσιο τομέα, ΤΑ, ΔΕΚΟ. Με ενιαία επιδοματική πολιτική, αντίστοιχη των μεγάλων συμβάσεων ιδιωτικού τομέα – βαρειά και ανθυυγιεινά κτλ.
    2. Επίσης ξεκαθάρισμα του συνταξιοδοτικού ΔΥ κατά τα πρότυπα του ΙΚΑ. Να είναι σαφές και διαφανές ποιά η εισφορά εργαζομένου (κρατήσεις από τα μικτά) και ποιά η εργοδοτική εισφορά (συμμετοχή του Δημοσίου – εργοδότη στο ταμείο). Απο κεί και πέρα, ανταποδοτικότητα στις παροχές (συντάξεις + εφάπαξ).
    3. Τα “μπλοκάκια” είναι μισθωτοί του ιδιωτικού ή του ευρύτερου Δημόσιου τομέα και πρέπει να βρεθεί τρόπος έτσι ν’ αντιμετωπίζονται, ασφαλιστικά και φορολογικά.
    4. Πρέπει να σταματήσει η “χαρατσοειδής” ασφαλιστική εισφορά στα ελευθεροεπαγγελματικά ταμεία ή αυτοπαπασχολούμενους (ΟΑΕΕ και ΕΤΑΑ) και να γίνει αναλογική με το ετήσιο (ή μηνιαίο κτλ) εισόδημα. Από κεί και πέρα, ανταποδοτικότητα στις παροχές (συντάξεις + εφάπαξ).
    Απλό δεν είναι να γίνουν τόσο απλά. Θα υπάρξουν δυσκολίες και πολλές αντιδράσεις “ευνοημένων”.
    Αλλά τουλάχιστον, η πληροφορική τεχνολογία διευκολύνει αρκετά το “τεχνικό” μέρος της προσπάθειας.

    Μου αρέσει!

  17. Στην μητέρα του καπιταλισμού τις ΗΠΑ τα ταχυδρομεία είναι δημόσια, το γνωστό United States Postal Service, και είναι μεγάλη υπόθεση να έχει κάποιος διατελέσει Postmaster. Εκεί όμως το ταχυδρομείο, ως ομοσπονδιακή υπηρεσία λειτουργεί σε σφιχτό πλαίσιο και έχει ένα ιδιάζον ήθος το σύνολο των εργαζομένων- “με βροχή χιόνι και λιοπύρι θα σας φέρουμε το γράμμα στην πόρτα σας”. Το γράμμα ή το δέμα και όχι μιαν ειδοποίηση να πάμε να στηθούμε σε ουρά 100 ατόμων για να το παραλάβουμε μόνοι μας.

    Αν λογαριάσουμε τις αμέτρητες χαμένες εργατώρες στην ουρά του ταχυδρομείου πχ Χαλανδρίου, τότε μάλλον εκμηδενίζουμε τον “κοινωνικό” σκοπό των ΕΛΤΑ που θα ήταν η αύξηση της συνολικής παραγωγικότητας της κοινωνίας.

    Αυτά και άλλα βαρύνουν το δημόσιο και για αυτό όταν φτάσει η ώρα της εκποίησης δεν έχουν καμία συμπάθεια από το κοινό. Το μόνο που τους μένει είναι η απεργία, που ελάχιστο νόημα έχει στα πρόθυρα της πώλησης, εκτός και αν ο σκοπός είναι να μειώσει το τίμημα.

    Μου αρέσει!

  18. μ’ έχει “κόψει” αρκετές φορές ο φάκτορας, δίκαια – άδικα, δικό του θέμα.
    Όμως, αυτό το υβριστικό σχόλιο, πρέπει να σβηστεί!
    Τι να σχολιάσει κανείς, όταν η letta, θεωρεί τα ΕΛΤΑ μαγαζάκι των εργαζομένων κ όχι του ελληνικού λαού, ώστε να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα.

    Κούλα

    Μου αρέσει!

  19. Και ποιοί έδωσαν αυτά τα προνόμια στα ΕΛΤΑ και σε όλες τις άλλες ΔΕΚΟ και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, εγώ? Μάλλον όχι, οι εκάστοτε κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, και ξαφνικά ξύπνησαν όλοι καταμεσείς στο φαγοπότι με τα μαχαιροπήρουνα ακόμη στο χέρι και κραδαίνουν κόβουμε το ένα , κόβουμε το άλλο, μπες εσύ, βγες εσύ, μακάκες είναι να τα δεχτούνε? Και αν τα χάσουν τώρα θα τα κερδίσουν στο Συμβούλιο Επικρατείας ή στον ΄Αρειο Πάγο και πλήρωνε καταραμένε ιδιωτικέ υπάλληλε αφού δεν είχες μπάρμπα στην Κορώνη.
    Ποτέ, μα ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα ΕΛΤΑ είναι τόσο διευρυμένα ….. στο Παλαιό Φάληρο π.χ. έχουν τρία υποκαταστήματα, μεγάλη κίνηση μιλάμε, κάθε μέρα τους μαζεύουν με ασθενοφόρο από την υπερκόπωση.

    Μου αρέσει!

  20. Στα ΕΛΤΑ δεν είναι που έβαζαν τους συγγενείς τους από τα παράθυρα με διάφορες συμβάσεις για δήθεν ανάγκες εποχικού προσωπικού? Κάτι εκατοντάδες ζητούσαν πάλι στις αρχές του καλοκαιριού……

    Μου αρέσει!

  21. ΝΑΙ! ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΣΟΚΩΝ ΤΟΥ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΝΑ ΦΡΙΞΕΙΣ.
    ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΒΑΖΑΝΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΓΙΟ ΣΤΑ ΕΛΤΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΠΕΤΑΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΕΤΡΩΓΕ ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ.

    Μου αρέσει!

  22. Δημόσιο και ΔΕΚΟ αμετανόητοι. Περιμένω για μια άδεια αποθήκης απο την πολεοδομία πέντε μήνες τώρα, ζητάνε μέχρι έγγραφα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Με πλήρη συναίσθηση των λόγων μου, τους χρειάζεται μια αντιμετώπιση τύπου Χ.Α. για παραιτηθούν των προκλητικών προνομίων τους ( να τα δουλεύανε χαλάλι τους ) και να αρχίσουν να εξυπηρετούν στοιχειωδώς τον πολίτη. Αλλιώς ο Τεο Πάγκαλος θα έχει εν πολλοίς δίκιο!!!

    Μου αρέσει!

  23. Πολλά έχει να καταμαρτυρήσει κανείς για τη λειτουργία των ΕΛΤΑ και άλλων δημόσιων φορέων. Αναμφίβολα μέρος ευθυνών ανήκει και στους εργαζομένους σ΄αυτά και στους συνδικαλιστικούς τους φορείς. Τα ζούμε δεκαετίες τώρα και τα επισήμαναν ήδη αρκετοί σχολιαστές.
    Από το σημείο αυτό, όμως, μέχρι την επιχειρούμενη απαξίωση εδώ και χρόνια των δημοσίων φορέων (που έχουν κοστίσει στον Ελληνα ουκ ολίγα), προκειμένου να πέφτει η τιμή πώλησής τους (χάρισμα ουσιαστικά) υπάρχει τεράστια απόσταση.
    Και οι ¨επενδυτές¨ αντί να κάνουν πραγματική επένδυση, με το κόστος και τα ρίσκα της, επιλέγουν -με την αναγκαία συνδρομή των πολιτικών και των θεσμικώς αρμοδίων- τα ¨μαγαζιά γωνία¨ έναντι πολύ μικρού ή και ευτελούς τιμήματος.
    Αρκεί να διορθώσεις τα κακώς κείμενα και να μην τα επαναλάβεις και όχι να ξεπουλάς σε τέτοιες συνθήκες, διότι εάν υποτίθεται θέλεις να σηκωθείς πώς θα το πετύχεις; Χαρίζοντας τα ΕΛΤΑ, το ΤΤ, την ΑΤΕ, τον ΟΠΑΠ (ειδικά η πώληση του τελευταίου και αν αποτελεί σκαστή περίπτωση);
    Με μόνη επίκληση τα προνόμια των μισθωτών τους ή τις αρνητικές τους νοοτροπίες; Δεν περνά άλλο αυτό το φρούτο, δεν πείθει.
    Αλλού είναι η ουσία (είναι πολλά τα λεφτά, Αρη).

    Μου αρέσει!

  24. Κανένας δεν θέλει να πουλήσει το κράτος κοψοχρονιά τις κρατικές επιχειρήσεις, είναι χρήματα των πολιτών, δεν έγιναν έτσι οι επιχειρήσεις αυτές, αλλά να μας πει ένας σόφρων άνθρωπος τι τα θέλει τα ΕΛΤΑ να τα κουβαλάει στην πλάτη του το δημόσιο? Μην χαθούν τα απόρρητα έγγραφα ή μήπως για να πληρώνονται οι συντάξεις του ΟΓΑ και άλλα επιδόματα? Γίνονται και από τις τράπεζες. Ψυχραιμία οι ΔΥ, δουλεύουμε στον Ιδ. τομέα 30 τόσα χρόνια δεν πάθαμε τίποτα….

    Μου αρέσει!

  25. Είμαι από τους πρώτους που πίστευα ότι πρέπει να συρρικνωθεί το δημόσιο. Το τι πιστεύω όμως εγώ δεν έχει καμία σημασία. Βλέπετε ότι και πάλι δε μιλάνε για απολύσεις αλλά για εφεδρεία. Δηλαδή, στρίβειν διά του αρραβώνος.
    Στο δια ταύτα. Για πέστε μου σας παρακαλώ, ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ ευθύνεται για την κατάντια του δημοσίου; Ή ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ χαράσσει την πολιτική της εξόδου από την κρίση, η οποία έχει προς το παρόν ως αποτέλεσμα το 1.5 μύριο ανέργων που αναφέρετε; Μήπως ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ ξύπνησε ένα πρωί και είπε “θα παίρνω εφάπαξ, γιατί έτσι γουστάρω”;
    Γνωρίζεται πολύ καλά ποια είναι η αλήθεια.
    Βάλτε πλάτη για να σωθούμε, γιατί αν βουλιάξει το πλοίο θα πνιγείτε!

    Μου αρέσει!

  26. Πάντως πολλοί εδώ που γράφουν γνωρίζουν πολλά όπως ο φίλος που μας λέει για λαδάκια και ότι η πλειοψηφία είναι διεφθαρμένη κ.λ.π.Το ποσοστό αυτών που δημιουργούν το πρόβλημα (επιτρέψτε μου να γνωρίζω εκ των έσω) είναι μικρότερο από αυτό που νομίζουν μερικοί.Όλοι γνωρίζουν ποιοι είναι οι διεφθαρμένοι και μερικοί από αυτούς που έχουν την εμπειρία, τους έχουν χρησιμοποιήσει για να κάνουν την δουλειά τους χωρίς να ελεγχθούν.Αυτή είναι η πραγματικότητα τα παίρνουν συγκεκριμένοι για να κάνουν κάποιοι τις βρωμοδουλειές τους γι αυτό και δεν γίνονται καταγγελίες.Όσο για τα μισθολόγια κ.λ.π. που ακούγονται, αυτά είναι για να πηγαίνει η μπάλα στην κερκίδα.Ακούστε μισθολόγιο μηχανικού του δημοσίου (ΤΣΜΕΔΕ) 39 ετών με 14 χρόνια στην δουλειά (7 ιδιωτικό ,7 δημόσιο) 1.080,00 € ολοστρόγγυλα.Μπορείτε να το διασταυρώσετε.Όσο για το τι μένει απ΄αυτά απολύτως τίποτα.Θα μου πείτε ότι υπάρχουν κι άλλοι που δεν παίρνουν τίποτα η απάντηση είναι ότι και στο μπαγκλαντές και στην Αγκόλα και στην Ζιμπάμπουε πεθαίνουν στους δρόμους.Σε μερικά κράτη της Αφρικής τους τρώνε οι υαινές.Όταν θα βγει ένα άρθρο για εθνικούς εργολάβους που κάνουν τα μεγάλα έργα βάζοντας την αγάπη τους.Όταν θα μιλάμε για συμβάσεις παραχώρησης θα είμαστε σε σωστό δρόμο.Όταν θα βγει και καμιά 50χρονη παράταση εκμετάλλευσης οδικών αξόνων και παιχτεί στα βραδυνά δελτία θα κλαίμε. Από μαϊμού τυφλούς και διεφθαρμένους δ.υ. πήξαμε δεν πάμε και πιο πάνω να δούμε τι γίνεται και ποιοι βγάζουν δις στην καμπούρα του Καραγκιόζη;Αλλά το θέμα είναι ποιος θα βγάλει αυτά τα θέματα.

    Μου αρέσει!

  27. Παράθεμα: Αποκάλυψη: Γιατί πραγματικά ξεσηκώθηκαν οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ | CRETABLOGGER

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.