Πολλά τα παράπονα για τους άχρηστους της Forthnet-Nova

Αποτέλεσμα εικόνας για φορτνετ

υπάρχει πιο άθλιος πάροχος τελικά? οι αναγνώστες ρωτούν!

Πολλά τα παράπονα για τους τυχοδιώκτες της φόρτνετ (όπως και για άλλες, αλλά ετούτη σπάει τα ρεκόρ),  δημοσιεύουμε κάποια:

Αναγνώστης 1: «Εριξε μια βροχή για μια ώρα το περασμένο Σάββατο το πρωί 22 του μήνα και μου κόπηκε ιντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο στο κέντρο του Πειραιά!!! Επικοινώνησα μαζί τους μετά βασάνων και ήρθε τεχνικός την Τρίτη μεσημέρι. Συνεχίζω να μην έχω ούτε ιντερνετ αλλά ούτε και σταθερό.Το τι μπινελίκια τους έχω ρίξει δε λέγεται. Όμως αυτοί «αγρόν αγοράζουν»…Μετά 4 ημέρες σήμερα Τετάρτη μεσημέρι που σας γράφω, δεν έχει αποκατασταθεί η βλάβη. Δεν τους χρωστάω ούτε ένα ευρώ… Ας το ακούτε όσοι σκέφτεστε να πάτε σ’ αυτό το μπουρδέλο να βάλετε τηλέφωνο και ιντερνετ, αλλά κι εσείς που είστε συνδρομητές του».

Αναγνώστης 2: «Μου έχει κοπεί τηλέφωνο και ίντερνετ εδώ και 5 μέρες, η εταιρεία Forthnet αρνείται να στείλει δικό της τεχνικό, έχει λέει στείλει ΣΥΣΤΕΜΙΚΑ αίτημα στον ΟΤΕ ο οποίος δεν έχει εμφανιστεί ακόμα και δεν έχουν στείλει καμία ενημέρωση σε εμένα αν και πότε θα λυθεί η βλάβη παρόλο που λένε ότι ενημερώνουν τους πελάτες τους για ανάλυση της βλάβης μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες. Έχω σκοπό να μιλήσω σε δικηγόρους για να δω αν αυτή η ψευδή δήλωση για τις 3 μέρες μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον τους για μήνυση.»

Αναγνώστης 3:    «ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΕΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΘΩ ΣΤΗ ΦΟΡΤΝΕΤ.  ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΙΣ 22-1-2016 ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. ΑΠ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ…ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΤΟ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΑΡΙΘΜΟ…ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΣΤΗΛΕΙ 4 ΦΑΧ ΕΧΩ ΜΗΛΗΣΗ ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ. ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ…ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΤΙΣ 28-1 .ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΤΝΕΤ,  ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΑΦΟΥ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΑΒΑΤΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΑ ΦΑΧ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΣΤΗΛΕΙ. ΝΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ. ΤΟ MODEM ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΕ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ, ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ. ΝΑ ΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΡΟΣΤΡΙΒΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ…»

ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ  4 :    «εξηγηστε μου σας παρακαλω γιατι αυτη η εταιρεια ειναι τοσο αθλια σε ιντερνετ ? γιατι καθε μερα το ιντερνετ σταματαει να λειτουργει σε μια σημαντικη στιγμη ? δεν μπορει να φτοιαχτει απο το προβλημα ? εχω ευχηθει αυτη η εταιρεια να παρει φωτια πολλες φορες».

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ  5 :    «Περιμένω από τις 5  Αυγούστου 2016 εως σήμερα 27 Σεπτεμβρίου 2016 για την μεταφορά της τηλεφωνικής σύνδεσης από την Δροσιά Αττικής στο Δίλοφο Βάρης Αττικής. Δεν γνωρίζω πως να καταγγείλω την άθλια υπηρεσία που λέγεται Φόρτνετ. Σήμερα δε μετά από 5,5 λεπτά αναμονή, μια τυπική ενημέρωση, μου δήλωσαν ότι με συνδέουν με το Τεχνικό τμήμα και με ….γείωσαν !!!!!!!!!!!!!!!
Το ίδιο συνέβη και την δεύτερη, αλλά και την τρίτη φορά που τηλεφώνησα:  η συνδιάλεξη διεκόπη μετά το πέρας της αναμονής.»


 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ – ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΠΑΛΙΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ – ΟΛΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.   

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

2 σκέψεις σχετικά με το “Πολλά τα παράπονα για τους άχρηστους της Forthnet-Nova

  1. Αισχροκερδής συμπεριφορά
    Κύριε διευθυντά

    Εστειλα με το ταχυδρομείο 4 δεματάκια με δώρα στα βαφτιστήρια μου στο χωριό, βάρους 150 γραμμαρίων το καθένα και πλήρωσα 12 ευρώ -δηλαδή 3 ευρώ- το ένα!

    Πριν από εμένα έστειλε ένας άλλος 5 δέματα ίδιου ή λίγο μεγαλύτερου βάρους και πλήρωσε 9,75 ευρώ δηλαδή 1,95 για κάθε δέμα!

    Στη διαμαρτυρία μου προς την υπάλληλο, γιατί εγώ να πληρώσω τόσο πολύ ακριβότερα από τον προηγούμενο πελάτη της και μάλιστα για λιγότερα από εκείνον δέματα (54% περισσότερο το δέμα), μου απάντησε ότι σε αποστολή από πέντε και πάνω δεμάτων γίνεται έκπτωση, οπότε αν έκανα ένα ακόμη βαφτιστήρι θα μου στοίχιζε λιγότερο.

    Συνεχίζοντας να διαμαρτύρομαι για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση, η υπάλληλος για να μου αποδείξει ότι δεν έχει κάνει λάθος, μου έδωσε ένα αντίγραφο του τιμοκαταλόγου των ΕΛΤΑ, όπου διαπίστωσα με μεγάλη μου λύπη ότι για το δέμα που πλήρωσα εγώ 3 ευρώ, ένας άλλος πελάτης τους θα πλήρωνε μόνο 1,07! Εγώ δηλαδή ο απλός πολίτης πληρώνω το δέμα 180% ακριβότερα από μια επιχείρηση – πελάτη των ΕΛΤΑ. Διαμαρτυρήθηκα για την αισχροκερδή αυτή συμπεριφορά, αρχές Δεκεμβρίου, εγγράφως, στον διευθύνοντα σύμβουλο των ΕΛΤΑ κ. Ταπραντζή, που υπογράφει τον τιμοκατάλογο, καθώς και στον κ. Γιακουμεττή, υπεύθυνο γενικό διευθυντή για την εμπορική πολιτική των δεμάτων και, αν και έχουν περάσει 3 μήνες περίπου, κανείς τους δεν μπήκε στον κόπο να μου απαντήσει. Προφανώς, δεν δίνουν σημασία σε έναν Ελληνα πολίτη.

    Αιν. Εμμανουήλ – Αθήνα / 14-12-15

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Μιλάμε για την χειρότερη εταιρία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
    Οι άνθρωποι ειναι απαράδεκτοι
    Καμία διάθεση να επιλύσουν το πρόβλημα σου και αδιαφορία
    Δεν απαντάνε ούτε στα email

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.