Aνακοίνωση Ιερομόναχου Αρχιμ. Δρ. Ιγνατίου Σταυρόπουλου ~ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για mhtropolithw Nayp;aktoy

ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ [κλικ στην εικόνα]

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΙΚΟΥ Ι. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ

Σολωμού 13 – 145 76 Αθήνα – Τηλ.: 210 3390557 – Fax: 210 3390558

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ιερομόναχου Aρχιμ. Δρ. Ιγνατίου Σταυρόπουλου

ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ κ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ:

ΑΣΚΗΘΗΚΕ ΕΦΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΘΩΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ!

Τις προηγούμενες ημέρες, όλη η εκκλησιαστική κοινότητα της Ναυπάκτου, της Αιτωλοακαρνανίας και σε ολόκληρο τον κόσμο, και η κοινή γνώμη εν γένει, έγιναν αποδέκτες της πανηγυρικής ανακοίνωσης της Ιεράς Μητρόπολης Ναυπάκτου & Αγίου Βλασίου, που αναπαράχθηκε από δεκάδες διαδικτυακές σελίδες και δημοσιοποιήθηκε και από τοπικό τηλεοπτικό μέσο, για την αθώωση του Μητροπολίτη κ. Ιερόθεου Βλάχου για το αδίκημα της ψευδούς αναφοράς στην αρχή, την 8.2.2017 από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Μεσολογγίου, ανακοίνωση που αναφέρεται σε δικαίωση του Μητροπολίτη και ράπισμα της Δικαιοσύνης σε εμέ τον «συκοφάντη» του.

Η υπόθεση αφορά την ποινική δίωξη που ασκήθηκε κατά του Μητροπολίτη, μετά από μηνυτήρια αναφορά που υπέγραψαν 300 κάτοικοι της Ναυπάκτου, μεταξύ των οποίων και εγώ, και ως αντικείμενο είχε έγγραφο του Μητροπολίτη της 18.8.2011 προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδας, που κατά το κατηγορητήριο που συντάχθηκε εναντίον του, περιείχε τρία κραυγαλέα ψεύδη για την Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ναυπάκτου, και συγκεκριμένα ότι η Ι.Μ. κατά το χρόνο του εγγράφου α) είχε διακόψει την αποστολή βιβλίων και στοιχείων στην Ιερά Μητρόπολη ώστε αυτή να μην δύναται να ασκήσει οικονομικό έλεγχο και να εγκρίνει του προϋπολογισμούς και τους απολογισμούς της, β) ότι ήταν από το 2006 διοικητικά ακέφαλη και δεν είχε νόμιμη διοίκηση, διαχείριση και εκπροσώπηση και γ) ότι αρνείτο να συμμορφωθεί σε εντολές διαχειριστικού ελέγχου. Με το έγγραφο αυτό, το οποίο προωθήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας, ο Μητροπολίτης πέτυχε τον διακαή σκοπό του που ήταν η διάλυση της Ιεράς Μονής μας και η απορρόφησή της από την Ιερά Μονή Αμπελακιώτισσας με το 5/2013 Π.Δ. Φυσικά όλοι γνωρίζουν πλέον ότι η Ιερά Μονή δικαιώθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας με την ιστορική 299/2016 απόφασή του και επανήλθε στην προτέρα κατάσταση και τα σχέδια του Μητροπολίτη κατέρρευσαν.

Πράγματι ο Μητροπολίτης αθωώθηκε την 8.2.2017, με εμέ ως μοναδικό μάρτυρα εναντίον του, χωρίς τον συνήγορό μου (διότι δεν προβλέπεται στο αδίκημα αυτό), και παρά την καταδικαστική πρόταση της κ. Εισαγγελέως της έδρας. Μετά ταύτα ακολούθησε η πανηγυρική ανακοίνωση της Μητρόπολης και η σφοδρή επίθεση σε βάρος μου.

ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ: Εντός της εκ του νόμου προβλεπομένης προθεσμίας, η Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Μεσολογγίου ΑΣΚΗΣΕ ΕΦΕΣΗ κατά της αθωωτικής απόφασης, κρίνοντας ότι η απόφαση πάσχει και ότι με βάση το αποδεικτικό υλικό και την ακροαματική διαδικασία ο κατηγορούμενος Μητροπολίτης έπρεπε να καταδικαστεί! Και έτσι, πριν ακόμη στεγνώσει το μελάνι από το έγγραφο της ανακοίνωσης της Μητρόπολης, ο κ. Ιερόθεος βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπος με την Δικαιοσύνη για το αδίκημα της ψευδούς αναφοράς στην αρχή και θα καθήσει ξανά στο εδώλιο του κατηγορουμένου, αυτή τη φορά στο Τριμελές Εφετείο Αγρινίου όπου θα εκδικαστεί η έφεση της Εισαγγελίας Μεσολογγίου. Χωρίς πανηγυρισμούς, χωρίς ύβρεις και με σεβασμό στην Δικαιοσύνη και τις αποφάσεις της, μία υπενθύμιση στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ναυπάκτου και μόνιμο διώκτη της Ιεράς Μονής μας: Όποιος βιάζεται σκοντάφτει … Στο εδώλιο ξανά …

Παρακαλώ για τη δημοσιοποίηση της παρούσης, όπως δημοσιοποιήθηκε και η ανακοίνωση της Ιεράς Μητρόπολης.

Ναύπακτος, 22 Φεβρουαρίου 2017

Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος

Νίκος Ι. Αντωνιάδης

4 σκέψεις σχετικά με το “Aνακοίνωση Ιερομόναχου Αρχιμ. Δρ. Ιγνατίου Σταυρόπουλου ~ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  1. Πώς ακριβώς νηστεύουμε τη Μεγάλη Σαρακοστή και γιατί. Τι κάνουμε αν δεν μπορούμε να κρατήσουμε τη νηστεία;

    Μεταξύ των μακρών νηστειών του έτους η νηστεία της Μεγάλης Τεσσαρακοστής είναι η αρχαιότερη και αυστηρότερη περίοδος νηστείας. Ξεκινά από την Καθαρά Δευτέρα και τελειώνει με το Μεγάλο Σάββατο.

    Από την πρώτη εβδομάδα (Καθαρά Εβδομάδα) και σε όλο το διάστημα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, νηστεύουμε με ιδιαίτερη αυστηρότητα. Γενικός κανόνας της νηστείας, είναι ότι απαγορεύεται η κατανάλωση τροφών που έχουν αίμα, δηλαδή κρέας και ψάρι, ενώ παράλληλα απαγορεύονται τα γαλακτοκομικά (γάλα-γιαούρτι-τυρί-βούτυρο), τα αβγά και το λάδι (αν και όχι η ελιά) και το κρασί.
    Για την ακρίβεια, από λάδι και οίνο απέχουμε όχι μόνο Τετάρτες και Παρασκευές αλλά από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή. Το λάδι και ο οίνος επιτρέπεται μόνο τα Σάββατα και τις Κυριακές. Αν ορισμένοι πρέπει να τρώνε λάδι και άλλες ήμερες (Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη), αυτό θα πρέπει νά γίνεται μό­νο για συγκεκριμένους λόγους («δι” άσθένειαν σωματικήν») και ύστερα από έγκριση του Πνευματι­κού τους.

    Νηστίσιμες τροφές είναι : τα θαλασσινά (οστρακοειδή-μαλάκια) όπως χταπόδι, καλαμάρι, γαρίδες, σουπιές, μύδια, στρείδια, φρούτα και χυμοί, όσπρια όπως φακές ή φασόλια, λαχανικά, σπανάκι, μπρόκολο, ζυμαρικά, ρύζι, νιφάδες βρώμης, πολύσπορο ψωμί και ξηροί καρποί.

    Εξαιρέσεις της νηστείας της Μεγάλης Τεσσαρακοστής

    Τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου καταλύουμε και ψάρι (25 Μαρτίου)
    Των Αγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων επιτρέπεται η κατάλυση οίνου και ελαίου (26 Μαρτίου)
    Την Κυριακή των Βαϊων καταλύουμε ψάρι (9 Απριλίου)
    Τέλος, θα πρέπει να τονίσουμε ότι το Σάββατο και την Κυριακή καταλύουμε υποχρεωτικά οίνο και έλαιο, με μία εξαίρεση: Το Μεγάλο Σάββατο, το μοναδικό Σάββατο του έτους που τα νηστεύουμε, γιατί είναι ημέρα αυστηρής νηστείας και μέγιστου πένθους.
    Ο Ιερός Χρυσόστομος, αναφερόμενος στην Μεγάλη Τεσσαρακοστή, μας λέει ότι, την Αγία Τεσσαρακοστή νηστεύουμε όχι για το Πάσχα, όχι για το Σταυρό, αλλά για τις αμαρτίες μας, επειδή το Πάσχα δεν είναι υπόθεση νηστείας και πένθους, αλλά χαράς και ευφροσύνης. Τη Μεγάλη Εβδομάδα νηστεύουμε και συμπενθούμε και συμμετέχουμε στο εκούσιο Πάθος του Σωτήρος Χριστού μας με μία νηστεία πένθους και μετανοίας.

    «Η Μεγάλη Σαρακοστή είναι χριστιανική χρονική περίοδος νηστείας. Είναι η αρχαιότερη από τις μεγάλες νηστείες της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Καθιερώθηκε τον 4ο αιώνα μ.Χ. Αρχικά διαρκούσε έξι εβδομάδες ενώ αργότερα προστέθηκε και η έβδομη εβδομάδα. Ονομάζεται «Σαρακοστή» γιατί περιλαμβάνει σαράντα ημέρες νηστείας, δηλ. από την Καθαρή Δευτέρα μέχρι και την Παρασκευή πριν το Σάββατο του Λαζάρου, οπότε ακολουθεί η Κυριακή των Βαΐων και η Μεγάλη Βδομάδα. «Μεγάλη» Σαρακοστή ονομάζεται όχι για τη μεγάλη διάρκειά της αλλά για τη σημασία της που γίνεται σε ανάμνηση των Παθών του Χριστού. Αποτελεί την προετοιμασία των πιστών για τη γιορτή της Ανάστασης του Χριστού. Στη πραγματικότητα μαζί με την εβδομάδα των Αγίων Παθών είναι πεντηκονθήμερη περίοδος.»

    Γιατί νηστεύουμε;

    Διαβάζουμε στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο 4:1-4
    1 ΚΑΙ ο Ιησούς, πλήρης Αγίου Πνεύματος, επέστρεψε από τον Ιορδάνη· και φερόταν από το Πνεύμα

    στην έρημο, 2 πειραζόμενος από τον διάβολο 40 ημέρες· και δεν έφαγε τίποτε εκείνες τις ημέρες·και αφού αυτές τελείωσαν, ύστερα πείνασε. 3 Και ο διάβολος είπε σ” αυτόν: Αν είσαι Υιός τού Θεού, πες σε τούτη την πέτρα να γίνει ψωμί. 4 Και ο Ιησούς απάντησε σ” αυτόν, λέγοντας: Είναι γραμμένο, ότι: «Μονάχα με ψωμί δεν θα ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με κάθε λόγο τού Θεού».
    Βλέπουμε εδώ ότι ο ίδιος ο Χριστός ήταν ο εμπνευστής της σαρακοστής, ο οποίος για 40 μερόνυχτα νήστεψε χωρίς να φάει καθόλου . Βλέπουμε πως αυτός που τον οδηγά σ’ αυτή την μεγάλη δοκιμασία είναι ο ίδιος ο Πατέρας Θεός διαμέσου του Αγίου Πνεύματος και αυτό δεν γίνεται χωρίς λόγο. Αποτέλεσμα η μεγάλη διακήρυξη «Μονάχα με ψωμί δεν θα ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με κάθε λόγο τού Θεού» . Ο Χριστός ο «ζωντανός λόγος του Θεού» ποτέ δεν μιλά μόνο με λόγια αλλά πάντα τα λόγια του είναι ζωή και πράξη. Η νηστεία λοιπόν αποδεικνύει ότι η ζωή του ανθρώπου δεν εξαρτάται μονάχα από το ψωμί που θα φάει αλλά και από κάθε λόγο του Θεού. Ο άνθρωπος με άλλα λόγια δεν είναί μόνο σάρκα και ψυχή ώστε να χρειάζεται μόνο τροφή για να διατηρηθεί στην ζωή. Είναι και Πνεύμα το οποίο για να ζήσει του είναι αναγκαίο να φάει πνευματική τροφή της οποίας η γεύση και η ευωδιά είναι ασύγκριτα απολαυστικότερη και αναγκαιότερη γι’ αυτόν.

    Η νηστεία – όπλο μας ενάντια στον διάβολο (ο κακός μας εαυτός, τα πάθη μας).

    Ο Χριστός λοιπόν είναι το παράδειγμα και πρότυπο μας στην νηστεία. Αυτή είναι λοιπόν και η έννοια της σαρακοστής : «να ακολουθήσουμε στα βήματα του Χρίστου και μαζί του έμπρακτα να διακηρύξουμε ότι για να ζήσουμε έχουμε ανάγκη τον ζωντανό λόγο του Θεού». Ο πειρασμός του διαβόλου μας φέρνει αντιμέτωπους με την δικιά του διακήρυξη βάση της οποίας έχει ονομαστεί “ο

    άρχοντας του κόσμου τούτου” : « Στην σάρκα σου είναι η ζωή, ακολούθησε τις επιθυμίες της…. Αν δεν της δώσεις αυτό που σου ζητά θα πεθάνεις». Η λογική αυτής της διακήρυξης επικρατεί στον κόσμο σήμερα και αποτελεί τον κανόνα της ζωής για τους περισσότερους ανθρώπους εδώ κάτω στην γη: «Το σώμα χρειάζεται μονάχα τροφή για να ζήσει, οι ορμές τις σάρκας πρέπει να ικανοποιούνται ανεμπόδιστα, χωρίς χρήμα δεν πας πουθενά, χωρίς δύναμη και επιρροή δεν έχεις στον ήλιο μοίρα». Με την νηστεία ο άνθρωπος υποτάσσει τις επιθυμίες της σάρκας του διακηρύττοντας ότι Μονάχα με τροφή και όλα τα άλλα τα αποκαλούμενα “αναγκαία” δεν θα ζήσει ο άνθρωπος. Ο λόγος του Θεού είναι αυτό που χρειάζεται περισσότερο και από την ίδια την τροφή για να μπορέσει να δει τον Θεό και σ’ αυτόν να βρει την ολοκλήρωση.

    Όχι στην τυπολατρία!

    Νηστεία χωρίς πείνα και νηστεία χωρίς προσευχή δεν είναι λοιπόν νηστεία αλλά κάτι άλλο. Καθώς η σάρκα πεινάει και δεν της δίνεται καμία τροφή παρά μόνο προσευχή ο άνθρωπος συνειδητοποιεί την εξάρτηση του και την απόλυτη ανάγκη του για την ζωή που προσφέρει ο Θεός διαμέσου του Ιησού Χριστού. Κάθε τι άλλο είναι μια καλή δίαιτα, αποτοξίνωση από βλαβερές τροφές μια απεργία πείνας. Σήμερα βλέπουμε τα εστιατόρια να προσφέρουν νηστίσιμα μπιφτέκια, νηστίσιμα γλυκά και όλες τις αγαπημένες μας τροφές σε νηστίσιμη μορφή. Η διαφήμιση τους θυμίζει πολύ την διακήρυξη βάση της οποίας ο διάβολος έχει την διακυβέρνηση αυτού του κόσμου : «Νήστεψε χωρίς να πεινάσεις, στην σάρκα σου είναι η ζωή γιατί να την ταλαιπωρείς με την πείνα;». Καταντά λοιπόν η νηστεία τυπολατρία την οποία ο Θεός απεχθάνεται και την θεωρεί πράξη υποκρισίας. Την καταδικάζει μάλιστα ο ίδιος ο Χριστός στο κατά Μάρκον ευαγγέλιο λέγοντας «Καλά προφήτευσε ο Ησαϊας για σας τους υποκριτές, όπως είναι γραμμένο: Ο λαός αυτός με τιμάει με τα χείλη, η καρδιά τους όμως απέχει μακριά από μένα· 7 και μάταια με σέβονται, διδάσκοντας διδασκαλίες, εντολές ανθρώπων».

    Η νηστεία μας λοιπόν πρέπει να δηλώνει την πείνα μας για τον Θεό και την δίψα της καρδιάς μας για τον λόγο του. Σαν τέτοια πρέπει να είναι αυστηρά προσωπική χωρίς να ζητά να φανερωθεί στους γύρω της ενώ πάντα θα πρέπει να είναι συνοδευόμενη από πνευματική τροφή ( τον λόγο του Θεού και την προσευχή). Στο κατά Ματθαίον ευαγγέλιο 6 διαβάζουμε : 16 Και όταν νηστεύετε, μη γίνεστε σαν τους υποκριτές, σκυθρωποί· επειδή, αφήνουν άπλυτα τα πρόσωπά τους, για να φανούν στους ανθρώπους ότι νηστεύουν· σας διαβεβαιώνω, ότι έχουν ήδη τον μισθό τους.17 Εσύ, όμως, όταν νηστεύεις, λούσε το κεφάλι σου, και πλύνε το πρόσωπό σου·18 για να μη φανείς στους ανθρώπους ότι νηστεύεις, αλλά στον Πατέρα σου που είναι στον κρυφό χώρο· και ο Πατέρας σου που βλέπει στον κρυφό χώρο, θα σου ανταποδώσει στα φανερά.

    Μια παθιασμένη εκζήτηση του Θεού

    Είναι λάθος βέβαια να πιστεύει κανείς ότι όταν φάει κάτι που δεν είναι νηστίσιμο την περίοδο αυτή θα τον μολύνει. Κοιτάξτε τι λέει ο λόγος του Θεού στο κατά Μάρκον ευαγγέλιο 7:
    15 δεν υπάρχει τίποτε που, απέξω από τον άνθρωπο, μπαίνει μέσα του, το οποίο μπορεί να τον μολύνει, αλλά αυτά που βγαίνουν απ” αυτόν, εκείνα είναι που μολύνουν τον άνθρωπο.
    18 Και τους λέει: Έτσι ασύνετοι είστε κι εσείς; Δεν καταλαβαίνετε ότι κάθε τι απέξω, που μπαίνει μέσα στον άνθρωπο, δεν μπορεί να τον μολύνει; 19 Επειδή, δεν μπαίνει μέσα στην καρδιά του, αλλά στην κοιλιά· και αποβάλλεται στο αποχωρητήριο, καθαρίζοντας όλα τα φαγητά. 20 Έλεγε, μάλιστα, ότι: Αυτό που βγαίνει από μέσα από τον άνθρωπο, εκείνο μολύνει τον άνθρωπο· 21 επειδή, από μέσα από την καρδιά των ανθρώπων βγαίνουν οι κακοί συλλογισμοί, μοιχείες, πορνείες, φόνοι, 22 κλοπές, πλεονεξίες, πονηρίες, δόλος, ασέλγεια, πονηρό βλέμμα, βλασφημία, υπερηφάνεια, αφροσύνη. 23 Όλα αυτά τα πονηρά βγαίνουν από μέσα, και μολύνουν τον άνθρωπο. Νηστεία δεν είναι κάποιος καθαρισμός που αν δεν τον ακολουθήσω θα μολυνθώ αλλά μια παθιασμένη εκζήτηση του Θεού που αν ο πιστός την αγνοήσει στερείτε σημαντικά πνευματικά σκαλοπάτια της πίστης. Προσοχή λοιπόν, η νηστεία δεν είναι το καθήκον μας απέναντι στον Θεό αλλά η έμπρακτη εκδήλωση της εξάρτησης μας σ’ αυτόν και ο χορτασμός της ψυχής και του Πνεύματος μας με τον λόγο του.

    Συμπέρασμα

    Συμπεραίνουμε ότι η αληθινή νηστεία είναι πολύ ωφέλιμη για τον πιστό όταν αυτή δεν γίνεται από τυπολατρία. Πόσο θα νηστέψεις και σε τι βαθμό έχει σημασία μόνο όταν στέκεσαι μόνος σου μπροστά στον Θεό. Η νηστεία μας για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να γίνεται αυστηρά μεταξύ μας και του Θεού και να συνοδεύεται από προσευχή και εκζήτηση του προσώπου του. Καθώς η σάρκα μας δοκιμάζεται ο Θεός μας καλεί σε μια μάχη την οποία κερδίζοντας την διακηρύττουμε μαζί με τον Χριστό ότι «Μονάχα με ψωμί δεν θα ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με κάθε λόγο τού Θεού». Τέτοια νηστεία έχει θαυματουργικές ιδιότητες αφού αγγίζει την καρδιά του παντοδύναμου και πολυέλεου Θεού.

    Η αληθινή νηστεία

    Ολοκληρώνοντας δεν πρέπει να παραλείψουμε το μεγαλείο της νηστείας όπως μας περιγράφεται στο βιβλίο του προφήτη Ησαΐα στην Παλαιά Διαθήκη: Ησαΐας 58: 6Η νηστεία που εγώ διάλεξα, δεν είναι τούτη; Το να λύνεις τούς δεσμούς της κακίας, το να διαλύεις βαριά φορτία, και το να αφήνεις ελεύθερους τους καταδυναστευμένους, και το να συντρίβεις κάθε ζυγό;7.Δεν είναι το να μοιράζεις το ψωμί σου σ” αυτόν που πεινάει, και να βάζεις μέσα στο σπίτι σου τους άστεγους φτωχούς; Όταν βλέπεις τον γυμνό, να τον ντύνεις, και να μη κρύβεις τον εαυτό σου από φόβο μην δεις τη σάρκα του;
    Η αληθινή νηστεία είναι πολύ πιο δύσκολη από το να μένεις χωρίς φαΐ. Η αληθινή νηστεία σε φέρνει αντιμέτωπο με το εγώ σου με την υπερηφάνεια σου και την καλοπέραση σου. Νηστεύω όταν :

    1 Λύνω τους δεσμούς της κακίας με την συγχώρεση.

    2 Διαλύω βαριά φορτία καθώς φορτώνομαι προσωπικά το βάρος τους.

    3 Αφήνω ελεύθερους τους καταδυναστευμένους και συντρίβω κάθε ζυγό διακηρύττοντας με την ζωή μου τα καλά νέα : “ Ο Χριστός πλήρωσε την τιμωρία της αμαρτίας μας ώστε καθ’ ένας που πιστεύει σ’ αυτόν να απελευθερωθεί από το βάρος και τον ζυγό της.”

    4 Η ζωή μου είναι γεμάτη από αγαθοεργίες και φιλανθρωπίες που πηγάζουν από αγνή αγάπη για τον Θεό.

    Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται όλο σου το θέλω όλο σου το μυαλό και υποταγή όλων σου των συναισθημάτων, δηλαδή η υποταγή και παράδοση στον Θεό όλης σου της ψυχής. Ο Θεός δεν θέλει να θυσιάσεις γι” αυτόν κάτι αλλά ζητά η θυσία που θα κάνεις να είναι η εκδήλωση της έμπρακτης αγάπης που θα δείξεις στον συνάνθρωπο σου.
    Τέλος, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι πρέπει να υπάρχει και συζυγική εγκράτεια (πάντα βεβαίως κατόπιν κοινής συνεννόησης και συμφωνίας μεταξύ των συζύγων), ως άσκηση ψυχοσωματική, αλλά και περιορισμός στη χρήση των οπτικοακουστικών μέσων, όπως επίσης και των διασκεδάσεων.

    «ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ»

    ΠΗΓΗ: https://archangelosmichail.gr/pos-akrivos-nistevoume-ti-megali-sarakosti-ke-giati-ti-kanoume-an-den-mporoume-na-kratisoume-ti-nistia/
    Αναρτήθηκε από socratesnios στις 6:21 π.μ.

    Μου αρέσει!

  2. PRESS-GR


    Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017


    ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ! Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, διώκτης Μονής και Μοναχών…

    Georgios Volotas
    3 ΑΠΙΛΙΟΥ 2017
    Το επισκοπικό δικαστήριο της ντροπής, στη Μητρόπολη Ναυπάκτου. 28 Μαρτίου 2017. (ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ)
    Απ’ ότι φαίνεται μοναδική ελπίδα είναι, ο Χωρισμός Κράτους Εκκλησίας, στην Ελλάδα της παρακμής, που η κρατική εκκλησιαστική διοίκηση με τέτοιες μεθόδους κρατάει τον κοσμάκη στο σκοτάδι, και κυνηγάει ιερείς λεβέντες και άμεμπτους, όπως ο Αρχιμ. κ. Θεολόγος Μακρής, (ναυπάκτιος κοινοβιάτης ιερομόναχος, που εγκαταβιώνει στην Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος, Σκάλας Ναυπάκτου).
    Τέτοιας σφοδρότητας και τόσο πολύχρονους αγώνες, εναντίον των μοναχών της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, δείχνουν μίσος… βαθύ, ασύληπτο μίσος…
    ΜΙΣΟΣ, ΔΕΣΠΟΤΙΚΟ!
    Κι αυτο, λέγεται… Εκκλησία… Κι αυτό, λεγεται Αγάπη Θεού…
    Ευχαριστώ, δεν θα πάρω… μου προκαλεί αηδία η… «εκκλησία σας», δέσποτα…
    Ευτυχώς που στην Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως, κατοικεί ο Θεός, στις ψυχές των διωκόμενων μοναχών.
    Καλλιόπη Σουφλή

    Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, διώκτης της Μονής και των Μοναχών…
    Τα συμφέροντα και το «Δίκαιο του ισχυρού», καλά κρατούν στην αυλή του μητροπολίτη Ναυπάκτου.

    Το μοναστηριακό αυτοδιοίκητο, ως προαιώνιος θεσμός, ταράσσει τα λιμνάζοντα νερά, και είναι δυσβάστακτο για την ασύδοτη εξουσία.

    Δεκάδες τα αστυνομικά όργανα (με τίνος εντολή άραγε; και με τίνος δαπάνη;) στην απόλυτη υπηρεσία ενός κληρικού, για να «κοιμάται» ήσυχος, όταν ασύστολα, καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα!

    Φοβήθηκαν οι «ιεροδικαστές» του μητροπολίτη, 5 η ώρα, το απόγευμα, (28 Μαρτίου) και αρνήθηκαν να παραλάβουν το «ψήφισμα», μια κόλα χαρτί, που έλεγε τα αυτονόητα και για ένα μαθητή του γυμνασίου!

    Ένα είναι σίγουρο, πως όπως πάει το πράγμα, θα γράψει μελανή ιστορία ο μητροπολίτης, που θέλει να βάζει το μακρύ χέρι του, εκεί που δεν του επιτρέπει ούτε η νομοθεσία, ούτε οι ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας, αλλά ούτε και η χριστιανική ηθική.

    -Η υπάρχουσα φασιστική τακτική των εκκλησιαστικών ιεροδικείων, βασίζεται στο νόμο 5383/του 1932, που τον κρατούν ακόμα ζωντανό, τέτοιες προβληματικές προσωπικότητες στη δημόσια ζωή του τόπου μας.

    Απ’ ότι φαίνεται μοναδική ελπίδα είναι, ο Χωρισμός Κράτους Εκκλησίας, στην Ελλάδα της παρακμής, που η κρατική εκκλησιαστική διοίκηση με τέτοιες μεθόδους κρατάει τον κοσμάκη στο σκοτάδι, και κυνηγάει ιερείς λεβέντες και άμεμπτους, όπως ο Αρχιμ. κ. Θεολόγος Μακρής, (ναυπάκτιος κοινοβιάτης ιερομόναχος, που εγκαταβιώνει στην Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος, Σκάλας Ναυπάκτου).

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ δημόσια την καταπάτηση κάθε έννοιας δικαίου από τον μητροπολίτη Ναυπάκτου και τα όργανά του, κατά την διαδικασία των «ιεροδικείων» που στήνουν, που δεν έχουν δικονομία, αλλά κάνει ο καθένας ότι θέλει, χωρίς έλεγχο.

    Που δεν έχουν δικάσιμους, και που ότι ώρα και μέρα ή νύχτα αποφασίζουν, συνέρχονται για να «δικάσουν» όποιον επιλέξουν ως κατηγορούμενο, γινόμενοι οι ίδιοι καταγγέλλοντες και δικαστές.

    Που έχουν αναλφάβητους περί τα νομικά, ιερείς, για να παριστάνουν τον δικαστή.

    Που δεν δέχονται μάρτυρες υπεράσπισης, αλλά μόνο μάρτυρες κατηγορίας, που είναι συνήθως αδαείς, και επιλεγμένοι και «στημένοι» απ το ίδιο το σύστημα.

    Που συνεδριάζουν χωρίς ακροατήριο, αλλά κεκλεισμένων των θυρών.

    Που χρησιμοποιούν τα χρήματα των πιστών πολιτών, για να πολεμήσουν ένα κληρικό που δεν έχει χρήματα λόγω του ότι είναι εθελοντής, άμισθος ιερομόναχος, χωρίς να του παρέχουν καμιά νομική υποστήριξη!

    Που στήνουν κατηγορίες ψευδείς, αβάσιμες, αναιτιολόγητες, και δεν προσφέρουν καμία εγγύηση στους κατηγορουμένους, περί μιας δίκαιης δίκης.

    Καταγγέλλω τέλος, τα ελληνικά εκκλησιαστικά «δικαστήρια», ως αναχρονιστικά, και ως επικίνδυνα για την ελληνική Δημόσια Τάξη.

    Κατήντησαν να εξαιρούνται από την ευρωπαϊκή φιλελεύθερη νομική παράδοση και έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με το σύγχρονο φιλελεύθερο Σύνταγμα της χώρας, που εγγυάται μια δίκαιη δίκη και ισονομία για όλους τους πολίτες.

    Και επίσης έρχονται σε σύγκρουση και με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
    _________________________________________________________________-

    «Αστακός» η Μητρόπολη Ναυπάκτου για το επισκοπικό δικαστήριο

    http://www.exapsalmos.gr/…/astakos-mitropoli-nafpaktou-gia…/
    http://attikanea.blogspot.gr/

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ

    ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, ΕΤΣΙ ΚΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΥΙΟΣ ΘΕΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑ.

    Μου αρέσει!

  4. ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    Χαίρε Ελλάς κεχαριτωμένη.
    Από το σύμπαν η Ουράνια εσύ η Ευλογημένη. …

    Της εν Άθω πολιτείας το ανάγνωσμα.

    Ο Ευαγγελισμός της δευτέρας παρουσίας, η προς τον Πατέρα μας Θεό προς τους Έλληνες Υιούς Του οικείωσις,
    των Βαπτισμένων και ενδεδυμένων τον Χριστό, Ελλήνων Ορθοδόξων το άνωθεν βάπτισμα του ευαγγελισμού της Βασιλείας Μελχισεδέκ.

    Χαίρε κεχαριτωμένη Ελλάδα, ο Κύριος με τα σου.

    Λάβετε φάγετε τον Ιερό τον Λόγο του Υψίστου Πατέρα μας Θεού.
    μα και ο Θεός ο Λόγος και ο ιωάννης, σας κρούει την πόρτα, και στο Ένα το Άγιο Πνεύμα, στην Μία Εκκλησία του Ουρανού, εσάς εδώ στην γη σας καλεί.
    ένας ο ακρογωνιαίος ο Λίθος, και μία η Αγία του Θεού των Ελλήνων η Αγία Σοφιά.
    Μία η Βασιλεία Μας. Ένας ο Θεός. Ένα το Άγιο Μας πνεύμα.

    Και Θεός Αγάπη εστί, και όχι σατανάς, και ούτε σατανά εργάζεται, αλλά και τον σατανά αγαπά ως απολωλό του· και με φως τον Μεσσίας μας Χριστό, ο Λόγος του Πατέρα μας Θεού σας διδάσκει την Ανθρωπιά και το τι εστί Χριστός, τουτέστιν Ελλάδα·
    και Ελλάδα εστί Ζωή, ειρήνη, Σοφία, και το γίγνεσθαι και εξελίσσεσθαι στο γένος των Ανθρώπων.

    Αδέλφια μου εσείς που λάβατε και φάγατε το Σώμα και το αίμα και ταυτιστήκατε στο Ένα με το Εγώ του Ιησού Χριστού, εσείς το Εγώ Του αν θέλετε να είσθε, φάγετε από τα εδέσματα της Θείας Χάριτος…. που σας Χαρίζει ο Ουρανός στην γη Μας.
    και Φωτιστείτε Ορθόδοξα και Ελληνικά.

    Στο όνομα της αδιαιρέτου Αγίας τριάδος, και της Βασιλεύουσας του Αγίου Όρους Εκκλησίας… προστάζω υπακοή, ταπείνωση και Αγάπη,
    μα και εφαρμογή των νόμων των ιερών, του Συντάγματος εμάς των Ελλήνων.

    Σύνταγμα του Θεού των Ελλήνων εστί με την υπογραφή του Αγίου Όρους ο λαός είναι η εξουσία που κρατά το κράτος στα χέρια του, οπότε ο πρώτος νόμος δεν απευθύνεται στους λαϊκούς αλλά προς τους βαστάζοντες τα σκήπτρα της Βασιλεύουσας των Ελλήνων.

    Η Εκκλησία της Ελλάδος και ο Βαρθολομαίος ο βασιλεύς του φωτός, της δικαιοσύνης και της παρουσίας του Χριστού στην γη απαλλάσσονται των καθηκόντων τους ως προδότες εσχάτου προδοσίας. Από τις χιλιάδες καθαιρετέες παραβιάσεις τους αναφέρω μόνο 3, τις ασυγχώρητες:

    Πρώτον: αυτούς που σφαγιάζουν την Ορθοδοξία και μισούν τον Χριστό και την Παναγία του ονόμασε αγίους και άγιο το κοράνιό τους.
    Δεύτερον: αυτούς που θυσιάζουν στην αγία τράπεζά τους βρέφος ανθρώπου με βλασφημίες εναντίον του Ιησού Χριστού και της Παναγίας και επιτρέπουν να συνουσιάζονται με βρέφη τριών χρονών και πάνω όπως τον εβραιοπαπισμόν, αυτούς τους ορκίζουν ως έλληνες σήμερα να κυβερνούν την Ελλάδα και τον κόσμο.
    Τρίτον: η βλασφημία εναντίον της θείας Χάριτος δεν συγχωρείται και από λαϊκούς και από κληρικούς. Όλοι αυτοί θα δικαστούν αυτοπροσώπως με εισαγγελέα τον ιωάννη τον βασιλέα και ευαγγελιστή ενώπιον όλων των αγίων αγγέλων, αγίων μεγαλομαρτύρων που σφαγιάστηκαν από τους τούρκους βάζοντας και το δικό μου αίμα και σας βάζω υπογραφή πως δεν θα βρείτε κανένα έλεος εσείς όλοι που θα αθετήσετε τους λόγους και τους νόμους της εν Άθω Πολιτείας των Ελλήνων τον Θεό.

    Ο στρατός είναι οι Έλληνες και οι Έλληνες διατάσσουν την σύλληψη όλων των αποστατούντων, των γνωστών κλεφτών.

    Ο Ορυκτός πλούτος των Ελλήνων να επιστραφεί στους Έλληνες, διότι ανήκει στους Έλληνες και όχι στους εβραίους που ορκίζουν παράνομα οι έχοντες σε ομηρία την Ελλάδα γενίτσαροι ψευτοδεσποτάδες.

    Να αναστηλωθούν και να βγουν στο φως όλοι οι θησαυροί των αρχαίων πατέρων και η ελληνική παιδεία να φωτίσει ξανά τα παιδιά μας και όλο τον λαό.

    Η γνώση των δαιμόνων και της μαύρης μαγείας και το πνεύμα που διαιωνίζουν τα τραγούδια και ο ψευδοπροφήτης TV να γίνονται παράδειγμα στα σχολεία προς αποφυγήν.

    ΑΓΑΠΗ. Αγάπη εστί τα πάντα της καρδιάς σου αγάπη μου.
    Μα μάθε πρώτα τι είναι η Αγάπη και μετά μην μου λες τι αγαπούσες, μα πες μου μόνο μια λέξη, σ’ αγαπώ.

    ιωάννης ηγούμενος και βασιλεύς της εκκλησίας του «ούτε δεύτερον μανδύα» ξυπόλητος και πένης μελχισεδέκ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.