Π. Ηλιόπουλος: Υποκρισία από τους ψευτοπατριώτες ΝΔ και Ανέλ για το ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα

Αποτέλεσμα εικόνας για temenos Athina

25 σκέψεις σχετικά με το “Π. Ηλιόπουλος: Υποκρισία από τους ψευτοπατριώτες ΝΔ και Ανέλ για το ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα

  1. δού ο “δεξιός” Γεωργιάδης: Το πολυπολιτισμικό μοντέλο και η ανοιχτή κοινωνία είναι οι αξίες μας!

    Το πόσο επικίνδυνοι πολιτικοί ψεύτες και απατεώνες είναι οι «εθνικόφρονες» και «σκληροί δεξιοί» της ΝΔ φάνηκε (και) από την αντίδρασή τους για την σχετική τρομοκρατική επίθεση ισλαμιστή στο Μάντσεστερ.
    Ο «πολύς» Σπύρος – Άδωνις Γεωργιάδης με… διάγγελμά του στο YouTube έδειξε πόσο «λίγος» είναι για να αγγίξει, έστω και ελάχιστα, τον τίτλο του εθνικά σκεπτόμενου και δρώντα Έλληνα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο αποκαλούμενος ως «Μπουμπούκος» από την σύζυγο του, δήλωσε ότι: «Για πρώτη φορά πιστεύω στα σοβαρά ότι, αν οι κυβερνήσεις μας δεν βρουν τον τρόπο να επαναφέρουν το αίσθημα της ασφάλειας στους Ευρωπαίους πολίτες, τότε… με συγχωρείτε, ό,τι και γλυκανάλατα να λέμε, το πολυπολιτισμικό μας μοντέλο, η ανοιχτή κοινωνία και όλες οι αξίες οι οποίες πιστεύουμε θα πάνε γρήγορα περίπατο».
    Η χρησιμοποίηση της λέξεως «πιστεύουμε» (σε α΄ πληθυντικό, δηλαδή) δείχνει ότι το «πολυπολιτισμικό μας μοντέλο» και η «ανοιχτή κοινωνία» αποτελούν το πρότυπο όχι μόνο της μαρξιστικής αριστεράς και των σοσιαλδημοκρατών, αλλά τόσο του ίδιου όσο και της φιλελεύθερης δεξιάς γενικότερα. Κι αυτά ειπώθηκαν από έναν τύπο, ο οποίος κάποτε κατέβαινε ως υποψήφιος υπερνομάρχης της Αθήνας με κεντρικό σύνθημα (και σχετική αφίσα) «Όχι στην ανέγερση τζαμιού στον Βοτανικό», έχοντας μάλιστα το απύθμενο θράσος και την ανάλογη αναίδεια να κουνάει το δάχτυλό του και να παραδίδει μαθήματα (ψευτο)πατριωτισμού στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

    Με δεδομένο, μάλιστα, ότι ο Γεωργιάδης έχει και μια πολύ υψηλή θεσμική εσωκομματική θέση μέσα στη ΝΔ (αυτή του αντιπροέδρου), καταλαβαίνει ο οποιοσδήποτε ότι η αποδοχή του «πολυπολιτισμικού μοντέλου» της «ανοιχτής κοινωνίας» και των άλλων «αξιών» του κοσμοπολιτισμού αποτελούν και επίσημη θέση του εν λόγω κόμματος.
    Αυτός είναι ο Γεωργιάδης, αυτή είναι η ΝΔ και όποιος συμπατριώτης μας «φάει το παραμύθι» και τους ψηφίσει είναι άξιος της μοίρας του και ανάξιος του να θεωρηθεί Συνειδητοποιημένος Έλληνας.


    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Γιατί δεν πρέπει να χτίσουμε μεγάλο Τζαμί στην Αθήνα


      H επιχειρηματολογία του Γεωργιάδη στο συγκεκριμένο βίντεο είναι σωστή αλλά όπως μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους τελικά έκανε κωλοτούμπα για την καρέκλα.


      Μου αρέσει!

  2. Τραμπουκισμοί και φράσεις πεζοδρομίου μεταξύ Ασημακοπούλου και Συρμαλένιου! Γιατί δεν αποβλήθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ και του Σύριζα;

    Δεν χρειάστηκε παρά να περάσουν 10 μόνο μέρες για να αποκαλυφθεί σε όλο της το μεγαλείο η υποκρισία και η μεροληψία του «συνταγματικού τόξου» κατά της Χρυσής Αυγής.
    Όταν συνέβη το στημένο επεισόδιο Δένδια με τον Συναγωνιστή Κασιδιάρη ολόκληρο το «δημοκρατικό τόξο» καταδίκασε την… απαράδεκτη συμπεριφορά του βουλευτή της Χρυσής Αυγής και με μια σταλινικού τύπου απόφαση αποκλείστηκε συλλήβδην η Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος από την συζήτηση για το 4ο Μνημόνιο.
    Για ένα ανύπαρκτο επεισόδιο, όπως παραδέχτηκε και ο Φρούραρχος, και για το οποίο την αποκλειστική ευθύνη φέρει ο Δένδιας, η Βουλή με την λογική της συλλογικής ευθύνης απέκλεισε μια ολόκληρη Κοινοβουλευτική Ομάδα από τις επιτροπές και την Ολομέλεια.
    Σήμερα είχαμε ένα αντίστοιχο επεισόδιο ανάμεσα στην βουλευτή της ΝΔ, Ασημακοπούλου και τον βουλευτή του Σύριζα, Συρμαλένιο.
    Σύμφωνα με πληροφορίες ο Συρμαλένιος φέρεται να είπε στην Ασημακοπούλου: «Ωραίο στυλ έχεις μωρή…» και αυτή σταμάτησε στο έδρανό του, διέκοψε με ουρλιαχτά την συνεδρίαση και προκάλεσε ακόμα ένα απαράμιλλου κοινοβουλευτικού ήθους επεισόδιο.
    Η προεδρεύουσα του ΣΥΡΙΖΑ, Τασία Χριστοδουλοπούλου έκανε σαν να μην συνέβη τίποτα, ενώ το επεισόδιο εξελίχθηκε μπροστά στα μάτια της. Ούτε την φρουρά κάλεσε, ούτε τους βουλευτές απέβαλε, ούτε οι Κοινοβουλευτικές Ομάδες ΝΔ και Σύριζα υπέστησαν οποιαδήποτε ποινή;
    Δύο μέτρα και δύο σταθμά στην Δημοκρατία του «συνταγματικού τόξου». Εδώ δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη κατ΄ αντιστοιχία των ταγμάτων ασφαλείας του Φουτζιμόρι στο Περού;

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Ν. Γ. Μιχαλολιάκος: Είμαστε το δίκαιον του Έθνους και θα νικήσουμε!

    Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017


    Ο Γενικός Γραμματέας του Λαϊκού Συνδέσμου κατήγγειλε από βήματος Βουλής την ανθελληνική κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και συλλήβδην τα κόμματα του «συνταγματικού τόξου» για τον αποκλεισμό της Χρυσής Αυγής, αλλά και το άνοιγμα της κερκόπορτας στους ισλαμιστές με την ανέγερση ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα.
    Αρχικά, ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής κατήγγειλε τον αποκλεισμό των βουλευτών του κόμματος από το μνημόσυνο του Σμηναγού Κωνσταντίνου Ηλιάκη στην Κάρπαθο, σημειώνοντας πως το C130 δεν είναι ιδιοκτησίας ούτε του Πάνου Καμμένου ούτε του Αλέξη Τσίπρα.
    Εν συνεχεία αναφέρθηκε στον σταλινικού τύπου αποκλεισμό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Χρυσής Αυγής από την συζήτηση για το 4ο Μνημόνιο, ακόμα και βουλευτών που δεν ήταν καν στην αίθουσα κατά την διάρκεια του στημένου επεισοδίου με τον Δένδια.
    Οι αποκλεισμοί όμως δυναμώνουν την Χρυσή Αυγή, τα ποσοστά των Ελλήνων Εθνικιστών ανεβαίνουν διαρκώς.
    Απαντώντας στον Δένδια, ο οποίος θέλει να στερήσει στους Έλληνες Εθνικιστές το δικαίωμα να κρατούν την Ελληνική Σημαία, δήλωσε πως την Σημαία την έχουμε στην καρδιά μας και θα την κρατάμε ψηλά!
    Κατέδειξε τα ψέματα της κυβέρνησης αναφορικά με τις υποσχέσεις της για την ελάφρυνση του χρέους και εφόσον αυτή δεν πραγματοποιηθεί, η συγκυβέρνηση πρέπει να παραιτηθεί.
    Τόνισε την ρητορική μίσους των προστατευόμενων συντρόφων του ΣΥΡΙΖΑ, των επαγγελματιών αντιφασιστών απέναντι στην Χρυσή Αυγή, οι οποίοι δεν διστάζουν να βρίζουν τους νεκρούς Συναγωνιστές μας, Γιώργο Φουντούλη και Μανώλη Καπελώνη.
    Δήλωσε χαρακτηριστικά:»Η μαμά Μόσχα τέλειωσε, ο μπολσεβικισμός ανήκει στα απολιθώματα της Ιστορίας, ο Εθνικισμός έρχεται είτε το θέλετε είτε δεν το θέλετε»!
    Στην συνέχεια αναφέρθηκε στην επέλαση των εθνομηδενιστών στην Παιδεία και στο παιδομάζωμα ψυχών στα σχολεία, τονίζοντας πως η Χρυσή Αυγή δίνει Αγώνα για Ελληνοκεντρική Παιδεία.
    Ο Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος τόνισε πως μπορεί οι ανθέλληνες να θέλουν να αλλάξουν τον Λαό με την αθρόα είσοδο λαθρομεταναστών, όμως η Χρυσή Αυγή είναι εδώ και αγωνίζεται για να ανήκει η Ελλάδα στους Έλληνες.
    Επισήμανε την υποκρισία των ΑΝΕΛ, οι οποίοι καταψηφίζουν το άρθρο για το τέμενος, αλλά συνεχίζουν να στηρίζουν την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Πώς δέχεται ο ΣΥΡΙΖΑ το συγκυβερνών κόμμα να καταψηφίζει νομοσχέδιό του; Οφείλει να παραιτηθεί!
    Τέλος, τόνισε πως το ισλαμικό τέμενος είναι μια βόμβα στα θεμέλια της Ελληνικής κοινωνίας. Η Χρυσή Αυγή καταψηφίζει το εν λόγω νομοσχέδιο, καταγγέλλει τις σταλινικές μεθόδους του αποκλεισμού της και προχωρά μπροστά με ψηλά τις Σημαίες.
    Δεν μας σταματούν ούτε τα ουρλιαχτά, ούτε οι ύβρεις σας, ούτε οι αποκλεισμοί σας! Θα νικήσουμε, γιατί είμαστε το δίκαιον του Έθνους!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Η Μουνίρα ήταν παιδί, μόλις 12 χρόνων, όταν οι γονείς της την πούλησαν σε έναν 70 χρονο από το Ομάν. Είναι μόλις ένα από τα κορίτσια φτωχών οικογενειών της Χιντεραμπάντ που θυσιάστηκαν στο βωμό μιας καλύτερης ζωής. Η ίδια διηγείται στην κάμερα του CNN τη φρικιαστική εμπειρία της.

    Μου αρέσει!

    • ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΑΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΑΛΗΤΕΣ ΜΑΣΩΝΟΙ ΚΩΛΟΕΒΡΑΙΟΙ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΛ ΣΑΣ..ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ..ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ Ο.Υ.Κ. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ…

      Μου αρέσει!

  5. SOS

    Το Ισλάμ και οι Μουσουλμάνοι στην Αθήνα (1970 – 2014)


    Δημοσιεύτηκε στις 7 Ιαν 2015
    Το Ισλάμ και οι Μουσουλμάνοι στην Ελλάδα

    ΔΕΙΤΕ στό 52:30΄ γιά τό ΤΖΑΜΙ
    στό 1:09.04΄
    ο AhmadEldin λέει:
    Στήν τελική …. (καί τό λέω εδώ γιά μάς, γιά τά αδέλφια μου τούς Μουσουλμάνους, κι αυτό πρέπει λίγο νά δώσουμε σημασία)
    Άν δέν θέλει η ΕΛΛΑΔΑ ΤΖΑΜΙ, ΠΟΤΕ νά ΜΗ τό ΚΑΝΕΙ.
    Έχουν κάθε δικαίωμα νά μην θέλουν, … κάθε δικαίωμα.
    Η χώρα είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ… ΜΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ, είτε τό θέλουμε είτε όχι.
    ΠΡΟΣΟΧΗ στό 1:09:30
    Ήλθες τώρα εσύ, Μουσουλμάνε, από τήν άλλη άκρη τού κόσμου νά ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ χώρο λατρείας; μέ ποιό ΔΙΚΑΙΩΜΑ;
    Εάν στό δίνουν καλώς, εάν δέν θέλουν ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ νά τό ΠΑΙΞΕΙΣ
    ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ καί ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.
    Γύρνα πίσω στήν πατρίδα σου, απ΄ όπου ήρθες καί άφησες πίσω εκατοντάδες ΤΖΑΜΙΑ καί θά μιλήσουμε γιά τό θέμα τής ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ……..
    ………………………………………………………………
    να περάσουμε στό θέμα τής ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ…..
    στό 1:11:23
    Είναι μεγάλη ειρωνεία νά ακούμε από τούς μή Μουσουλμάνους νά λένε στούς Μουσουλμάνους νά επιστρέψεις στίς Ισλαμικές χώρες, νά πάς πίσω δηλαδή από εκεί πού ήρθες….
    στό 1:11:43
    κι εμείς ως απάντηση νά επιχειρηματολογούμε μέ βάση ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ- ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (τρομάρα νά μάς έρθη) …..

    ΠΡΟΣΟΧΗ στό 1:11.20΄ γιά ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
    ΣΑΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΤΕ
    ΑΠΟ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΗ ΙΣΛΑΜΙΚΗ;
    ΣΑΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΜΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ;

    Ο ΑΛΛΑΧ ΤΟ ΛΕΕΙ: ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ, ΑΠΟ ΜΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, κ.λ.π.
    ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ.

    ΥΓ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ κ.λ.π.
    ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΟΜΥΕΛΙΤΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΡΙΩΝ κ.λ.π.

    ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

    Μετά τιμής
    stavretta

    Μου αρέσει!

  6. ΧΡΗΣΜΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΣΟΦΟΥ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ

    ΧΡΗΣΜΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ¹

    Προφητικά Κείμενα

    » 3α Ανωνύμου παράφρασις² των του βασιλέως Λέοντος Χρησμών. (Πατρολογία Migne σελ. 1141- 1148 τ. 107)

    Περί του θρυλουμένου πτωχού και εκλεκτού βασιλέως, του γνωστού και αγνώστου, του κατοικούντος εν τη άκρα (άκρα = το έσχατον σημείον, το ύψιστον σ, άκρα γης, ακρωτήριον, κορυφή όρους, τα άκρα έσχατα, φρούριον, ακρόπολις) της Βυζαντίδος.
    Ο αληθινός βασιλεύς… ον εδίωξαν της οικίας αυτού οι άνθρωποι… εις το τέλος των Ισμαηλιτών αποκαλυφθήσεται… εν ημέρα Παρασκευή ώρα τρίτη… αποκαλυφθήσεται… Ο μέλλων αποκαλυφθήναι δια τόξων και σημείων φανήσεται. Ενηχηθή (ενηχέω= διδάσκω δια ζώσης φωνής, ισχυρώς ηχώ, παθ. πληροφορούμαι περί τινος) παρά του ορωμένου αγγέλου του αποκαλυφθέντος ως ανθρώπου λευκοφόρου ευνούχου, και εις το ους αυτού είπη αυτού καθεύδοντος, και της δεξιάς αυτού λαβόμενος είπη. Έγειραι ο καθεύδων και ανάστα… και επιφαύσει (θα σε φωτίσει) σοι ο Χριστός. Προσκαλείται γαρ σε του ποιμαίνειν λαόν περιούσιον· και εκ δευτέρου αυτώ είπη· έξελθε ο κεκρυμμένος, μηκέτι κρύπτου, πολλοί σε ζητούσι… και εκ τρίτου δώση αυτώ πλάκας λιθίνας, εν αις εγκεχάρακται εντολαί δύο· εκδικήσαι* και εθνοποιήσαι* χρηστά και ασέβειαν εκδιώξαι* και τους σοδομιτικά έργα ποιούντας πυρικαύστους ποιήσαι* ωσαύτως και τους κακούς ιερείς εκ του ιερού διώξαι* και τους αξίους εις το θείον αποκαταστήσαι*.

    Έχει δε ούτος σημεία. Ο όνυξ του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδός τήλωμα(μάλλον τύλωμα= σκληρόν εξόγκωμα, κάλος) έχων… και σταυρούς προφυρούς έχων επί τας δύο ωμοπλάτας… το δε όνομα του βασιλέως κεκρυμμένον εν τοις έθνεσι…
    Επιθήσει (επιτίθημι= επιθέτω) Κύριος την χείρα αυτού επί την κορυφήν (κεφαλή) αυτού… εν ταις ημέραις εκείναις θλιβήσονται οι άνθρωποι, και δώσουσι τα πρόσωπα αυτών επί της γης, και χουν πάσουσιν επί τας κεφαλάς αυτών, και βοήσουσι προς Κύριον τον Θεόν του ουρανού και της γης, και τότε εισακούσεται Κύριος τας δεήσεις αυτών, και θήσει τα ώτα επί τους κατοικούντας την γην, και αποστελεί τον αρχάγγελον αυτού σχήματι ανθρώπου και αυλισθήσεται (αυλίζομαι= μένω εις την αυλή, μέλλων αυλισθήσομαι= συχνάζω, διαμένω) εν ταις νήσοις. Και ευρήσει τον άγιον αυτού, τον ηλειμμένον παρ’ουδενός βλεπόμενον και παρά μηδενός γνωριζόμενον… ο τοις πάσι σκοτεινός και αφανής, τω δε Θεώ και εαυτώ φανερός· εκ μοίρας (μοίρα= μερίς γης, κληρονομία, προφανώς καταγωγή) δουκικής και εκ γένους βασιλικού καταγόμενος… και άγιος τω Κυρίω… Αποκαλύψει ο Θεός και εμφανίσει και χρίσει αυτόν έλαιον εις τα τέλη των ημερών… Αποκαλυφθήσεται δε ούτως· φανήσεται γαρ αστήρ ημέρας τρεις, και νυκτός ώρας γ’ μέσον της πόλεως έω (=τα χαράματα) της μητρός του Υψίστου. Ο δε αστήρ ουκ έστιν εκ των πλανητών, αλλ’ η ως εμφαίνει εις την σωτήριον γέννησιν του Χριστού. Και κήρυξ βοών τρανώς εν ταις τρισίν ημέραις ανακαλών και ανακαλύπτων τον ελπιζόμενον. Τότε ο δήμος ορών και ακούων την του κηρύγματος βροντώδη φωνήν εκπλαγήσονται. Και εξεστηκότες άμα τη χαρά και τω φόβω βοήσωσιν αγνοείν τον ελπιζόμενον.

    Τότε ορώντων πάντων και το Κύριε ελέησον θερμώς εκτενώς βοώντων· και τα μέτωπα αυτών εις γην κρούσαντες και χουν εις τας κεφαλάς αυτών πάσαντες και στενάξαντες και δάκρυα χύσαντες δια την επιούσαν αυτοίς θλίψιν, παρακληθήσεται το θείον και ευμενώς δέξεται την δέησιν αυτών,και ιλέω όμματι επιβλέψει επί τους κατοικούντας την γην· δια τους καταλειφθέντας τότε εκλεκτούς γνωσθήσεται ο εκλεκτός.
    Οραθήσεται εν τω ουρανώ νεφώδες στερέωμα <λαμπρότερον> (προσετέθη «λαμπρότερον» προφανώς παραλειφθέν) του ηλίου, έχον το μέγεθος ώσπερ άλωνος (άλωνος άλως, ή το στρογγύλον, ο δακτύλιος ο περιβάλλων την σελήνην ενίοτε και τον ήλιον αλώνι) θερινής αλωών(αλωών – άλως η, ή το στρογγυλόν, ο δακτύλιος) και βοών εξ, κάτωθεν δε κρεμασθήσεται σταυρός (εις το κείμενον της Πατρολογίας γράφει: «στρατός» το οποίον είναι καταφανέστατα λάθος), ευωνύμως δε του σταυρού του πορφυρού, εκτεταμένον τόξον, οίον διέθετο τοις πατράσιν (το κείμενον γράφει: «πράγμασιν» καταφανέστατα λανθασμένα ως εξάγεται εκ της αντιπαραβολής με την Π. Διαθήκην) ημών εις διαθήκην αιώνιον, αγνοούντων δε πάντων τον ελπιζόμενον, ανακλασθήσεται (= κάμπτω προς τα πίσω, επί φωτός εν τη παθ. φωνή = αντανακλώμαι) το τόξον δια του νοτιαίου μέρους ο εστιν ευτελούμενον εν τω ειλήματι (= σκέπασμα, κάλυμμα, θόλος) του ουρανού και δειχθήσεται τη θέσει της καλιάς (= καλύβη) του αληθινού βασιλέως. Τότε οι λαοί δόντες δόξαν τω Θεώ δρομαίως σπεύσουσιν επί το άκρον του τόξου· και λαβόντες τον πολύτιμον και γηραιόν ανακτορίδην μετά λαμπάδων και βαΐων και ωφραδών· ότι ποικίλως φέρουσιν αν αυτόν εν τη μεγάλη Σιών.
    Και όταν δε έλθη ο αληθινός βασιλεύς απέναντι της καλιάς αυτού ανά μέσον δύο αψίδων και ινδάλματος ερίφου ιστάμενος ο φανείς αστήρ από του δεξιού μέρους του σταυρού εκχυθήσεται και δώσει (δώσει: γράφεται εδώ με την σημασίαν «θα τον κτυπήσει») αυτόν εις τα χείρας και χρίσει αυτόν φως νοερόν. Και κήρυξ βροντοφωνών και μη φαινόμενος, από του ουρανού προς τον λαόν είπη· αρεστός υμίν ούτός εστι; Τότε λήψεται πάντας φόβος και τρόμος και έκστασις εις την του κηρύγματος βροντιαίαν φωνήν. Και είθ’ ούτως τύπτοντες τα στήθη μετά δακρύων και στεναγμών, τας χείρας εις ουρανόν άραντες είπωσι: Ναι Κύριε, ότι συ έδωκας αυτόν, αρεστός ημίν εστί· και προσκυνήσαντες αυτόν ανάξουσιν αυτόν εις την μεγάλην Σιών. Και προσευξάμενος και σφραγίσας τας πύλας ανοιχθήσονται… πάντων και ορώντων· οι δε εκείσε όντες φύγωσι μετά πολλού φόβου, και προσαυξάνενοι αναβιβάσαντες εφ’ υψηλού τόπου καλέσωσιν αυτόν βασιλέα… Και ούτως άξουσιν εν τω παλατίω νυκτός και αλλοιωθήσονται τα σημεία.
    Οδηγήσουσι δε αυτόν δύο άγγελοι εν ομοιώματι ανθρώπου λευκοφόρου ευνούχου· και εις τα ώτα αυτού λαλήσουσιν τι μέλλει πράττειν.

    Σημ.
    ¹ α) «Λέων ο Σοφός 886- 912. Αυτοκράτωρ του Βυζαντίου. Υιός του αυτοκράτορος Βασιλείου του Α’ του Μακεδόνος. Αφήκε ποιήματα, ηθικοπλαστικά συγγράματα, θεολογικάς μελέτας» κλπ (Μεγ. Ελλ. Εγκυκλ. Τόμ. ΙΣΤ’ σελ. 53). β) Τα προφητικά κείμενα του Λέοντος του Σοφού αναφέρονται ως χρησμοί. γ) Πολλά έχουν γραφή γύρω από τους χρησμούς του Λέοντος του Σοφού. Ο Ζωναράς (ΙΑ’ αιών. Πατρολ. MIGNE Τόμ. 107 σελ. 1121) γράφει: «Ην γαρ εραστής σοφίας παντοδαπής και αυτής δήτα της απορρήτου ή δι’ επωδών μαντεύεται τα εσόμενα…»
    Παρά πολλών αμφισβητείται ότι τους υπό το όνομά του φερομένους χρησμούς τους έγραψεν ο ίδιος.
    δ) Ο Mango Cyrill “Recueil de Travaux” Τόμ. LXV γράφει: i) εις σελ. 68 «πρέπει να έγινε φανερό… ότι αι προφητείαι του Λέοντος του Σοφού έχουν μικράν συνάφειαν με τον Αυτοκράτορα Λέοντα ΣΤ’». ii) εις σελ. 69 «Ορκίζομαι (λέγει ο Λέων εις τον Κων/νον Δούκαν) μπροστά στην εικόνα του Κυρίου ότι το βασιλικόν σχήμα δεν είναι ιδικόν σου επειδή ονομάζεσαι Κων/νος, αλλά έχει δοθή εις τον αγαπητότατον υιόν μου εκ προφητείας, καθώς επληροφορήθην από πολλούς αγίους άνδρας». Πιθανόν λοιπόν οι χρησμοί να εγράφησαν πράγματι από άλλους αγίους ανθρώπους. ε) χρονολογίαν καθ΄ην γράφησαν οι χρησμοί: Πλην του Ζωναρά (11ος αιών) και ο Mango Cyrill γράφει:
    i) «Δεν είναι εύκολον να καθωρίσομεν επακριβώς την χρονολογίαν της συγγραφής των χρ. του Λ. του Σοφού… υπάρχουν λόγοι οίτινες αποδεικνύουν ότι είναι παλαιοί όσον ο 12ος αιών ή και παλαιότερον (M. Cyrill μν. έργον σ. 62).
    ii) «… Πιθανόν η Paraphrasis να συνεγράφη τον 14ον ή αρχάς του 15ου αιώνος (του αυτού σ. 61).

    ²Το κείμενον τούτο, κατά την γνώμην μου, κακώς χαρακτηρίζεται ως παράφρασις χρ. του Λέοντος του Σοφού, διότι αποτελεί όλως ξεχωριστήν προφητικήν σύλληψιν.

    *μάλλον θα πρέπει να τεθή: εκδικήση, εθνοποιήση, εκδιώξη, ποιήση, διώξη, αποκαταστήσει· εθνοποιώ= κρατικοποιώ (κατά το λεξ. Δημητράκου)

    Οι Χρησμοί

    3β’ Εξουσία
    Ουαί σου πόλις επτάλοφε, όταν το εικοστόν
    Στοιχείον ευφημίζεται εις τα τείχη σου.
    Τότε ήγγικεν η πτώσις και η απώλεια
    των δυναστών σου, και των εν αδικία κρινόντων
    ος έχει τους δακτύλους αυτού δρεπανωτούς,
    ο έστι δρέπανον της ερημώσεως
    και εν τω υψίστω βλασφημία.

    3γ’ Ευλάβεια
    Ο νεκρός ειδει και θέα λελησμένος
    Οίδασι πολλοί καν μηδείς τούτον βλέπη·
    ως εκ μέθης δε φανείς αθρόως
    σκήπτρα κρατήσει τήσδε της βασιλείας.
    Στύλος γαρ οφθείς εν πόλω κεκλωσμένος
    Κήρυξ αφανής τρις ανακράξει μέγα·
    Άπιτε σπουδή τη προς δυσμάς Επταλόφου
    Εύρητε δ’ άντρα οικέτην εμόν φίλον
    Άξατε τούτον εις βασιλείας δόμους
    Μηνόκρανον, μειλίχον πραϋν υψίνουν.
    Το μέλλον οξύτατον ειδέναι μάλλον
    και πάλιν έξεις, Επτάλοφε, το κράτος.

    3δ’
    Βύζαντος αυλή, εστία Κωνσταντίνου,
    Ρώμη, Βαβυλών και Σιών άλλη νέα,
    τρις τρις εκατόν και συ συνάρξεις κράτος
    Μιας εν αυτοίς υστερούσης εικάδος.
    Ως χουν αθροίσεις των εθνών το χρυσίον
    και πάσας άρξεις τας πέριξ φυλαρχίας
    Αλλά σε πυρίστατον και ξανθόν γένος
    πάσαν τεφρώσει και το σον λύσει κράτος.
    Έση πάλιν γαρ ώσπερ ουδ’ αρξαμένη.
    Έως Θεού δάκτυλος οφθείς εξ έω.
    Χειρός ρυείσης δακτύλους πλήξη δύο
    αιχμάς φέροντας αύρας ως εκ καμίνου
    αις τον πατρώον εκδικήσουσι μόρον.
    Ήξουσι δ’ αύθις κυκλώθεν τα σα τέκνα
    ευθείας, ώσπερ εκ κύκλου προς κεντρίον
    εφ’ οις δικαίοις εκβιβάσει προς δίκην
    καινή το λοιπόν η καινή πάλιν έση
    και κρείττον άρξεις των εθνών, ήπερ πάλαι.
    Δόξης γαρ οίκος του Θεού χρηματίσεις,
    τοις ίχνεσί σου προσπεσόντων των πέλας.

    Λεξ.
    Ευψημίζεται (ευφημίζω= μεταχειρίζομαι εύφημον, καλήν λέξιν επί κακού πράγματος)
    Λελησμένος (διαφυγών την προσοχήν)
    Αθρόως (επιρ.= εν τω άμα, όλα ομού)
    Σκήπτρα (ράβδος βασιλική)
    Πόλω (πόλος= άξων σφαίρας, θόλος του ουρανού, το στερέωμα, στύλος)
    Κεκλωσμένος (κλώθω= νήθω, στρέφω, γυρίζω, ορίζω το πεπρωμένον)
    Άπιτε (άπειμι= αναχωρώ, απέρχομαι, πηγαίνω)
    Δόμος (δόμος= οικία, κατοικία Θεού, ναός)
    Συνάρξεις (συνάρχω= άρχω κυβερνώ, κυβερνώ από κοινού μετά τινος)
    Εικάδος (εικάς – άδος= η εικοστή του μηνός – πχ. τρίτη εικάδι= την εικοστήν τρίτην του μηνός)
    Πυρίστατον (πυρίστατος- ον= πυροστεφής= ο τρεφόμενος υπό του πυρός)
    Έω= (γενικήν η αιτ. του έως, ηώς, αυγή, τα χαράματα)
    Ρυείσης (ρύομαι= λυτρώνω, ελευθερώνω)
    Πλήξη (πτήσσω= πατάξας καταβάλλω)
    Αιχμάς (αιχμή= το οξύ οιουδήποτε πράγματος, το δόρυ, πόλεμος, μάχη)
    Αύρας (αύρα= αήρ εν κινήσει, πνοή)
    Μόρον (μόρος= το ωρισμένον τέλος του ανθρώπου, η τύχη του, όλεθρος, θάνατος, πτώμα, νεκρός)
    Προσπεσόντων (προσπίπτω= πίπτω εις τον τράχηλον, εναγκαλίζομαι, προχωρώ εις μερίδα τινά)
    Πέλας (επιρ.= εγγύς, οι πέλας= οι γείτονες, οι πλησίον)

    Σχόλια – Εις την παράφρασιν «Ανωνύμου».

    Η προφητεία η κακώς, κατά στην γνώμη μου, φερομένη ως υπό «ανωνύμου» γραφείσα παράφρασις των χρησμών του Λέοντος του Σοφού, αναφέρεται εις το εξαιρετικόν γεγονός της κατά τρόπον εμφανή και θαυμαστόν παρεμβάσεως του Θεού εις τα πράγματα του κόσμου, την κατάπαυσιν του φονικωτάτου πολέμου δια φωνής και σημείων και την κατά τον αυτόν τρόπον προβολήν εις τον κόσμον ενός Μεγάλου Αγίου δια να βασιλεύση κατ’ εντολήν του Θεού.

    Ιδιαιτέραν εντύπωσιν προκαλεί το γεγονός της εμφανίσεως του πορφυρού σταυρού κάτωθεν του υπέρ τον ήλιον λάμποντος δίσκου.
    «Το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ», φανήσεται κατά το Ευαγγέλιον Ματθ. κδ’ 30, μετά το σβύσιμο του ηλίου και προ της καταστροφής του υλικού σύμπαντος και της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού.

    Ερωτάται:
    Πού, το πιθανώτερον, τοποθετείται η περίοδος που περνάμε και αυτή που αμέσως περιμένομεν σύμφωνα με τα προφητικά κείμενα και εσχατολογικά λόγια του Κυρίου τα αναγραφόμενα εις το Ευαγγέλιον Ματθαίου κδ’; Μάλλον εις το τέλος της περιόδου της διαγραφομένης εις το κδ’ 7- 14 ήτοι:
    7. «Εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος… 11 πολλοί ψευδοπροφήται εγερθήσονται… 12 ψυγήσεται η αγάπη των πολλών… 13 ο δε υπομείνας εις τέλος ούτως σωθήσεται», εν συνδυασμώ, πιθανώτατα, με τα κατηγορηματικά λόγια του Χριστού εις το Ματθ. ιζ’ 11· «Ηλίας μεν έρχεται πρώτον και αποκαταστήσει πάντα».
    Η, κατά την βουλήν του Θεού, δυνατότης αποκαταστάσεως των κατά παράβασιν και παρανομίαν ήδη τελούντων, προϋποθέτει κύρος.

    Ο Μέγας Άγιος δεν έρχεται, ως άλλοτε οι προφήται, δια να κηρύξει και να λιθοβοληθή, ούτε ως ο Κύριος δια να διδάξη, θαυματουργήση και σταυρωθή. Έρχεται ως εντολεύς του Χριστού δια να βασιλεύση και να επιβάλη την θέλησιν του Θεού προς πάσαν κατεύθυνσιν. Η τελεία και αληθής διδασκαλία η οποία εθεμελιώθη δια της θυσίας Εκείνου εις τον Γολγοθάν είναι γνωστή πλέον.

    Και όπως Εκείνος θα έλθη ως κριτής και βασιλεύς, έτσι και ο προπομπός του, Μέγας Άγιος, έρχεται ως βασιλεύς και όχι μόνον ως προφήτης, δια να υποστή την τύχην των προφητών του Ισραήλ. Έρχεται ως Βασιλεύς όχι μόνον ενός Έθνους αλλά ολοκλήρου του χριστιανικού κόσμου. (πρβλ με την προφ. του Αγίου Ανδρέου).
    Πελώρια λοιπόν η αποστολή του.
    Η δια σημείου κατάπαυσις του φονικωτάτου πολέμου απόλυτα δικαιολογημένη.
    Η εμφάνισις του πορφυρού σταυρού κατά την προκειμένην εκτάκτως κρίσιμον στιγμήν, αναφερομένη εις το Ευαγγέλιον άπαξ προ της Δευτέρας Παρουσίας, δεν πρέπει να μας ξενίζει (το σημείον του σταυρού ενεφανίσθη εις τον ουρανόν, όχι βέβαια κατά τόσον λαμπρόν και εξαιρετικόν τρόπον, ως περιγράφεται «εις την παράφρασιν» και κατά το 312 μ.Χ.- παραμονήν μάχης παρά την Ρώμην).

    Εφ’ όσον καταρχήν παραδεχόμεθα, ότι είναι αναγκαία η δια σημείου παρέμβασις του Θεού εις τα πράγματα του κόσμου, πρέπει να δεχθώμεν ότι σημείον θα είναι εκείνο με το οποίον συνδέεται η δια του Υιού του θεμελιωθείσα αληθής θρησκεία εις τον κόσμον, το σημείον του σταυρού, που αποτελεί σύμβολον κρίσεως αλλά και σύμβολον θριάμβου κατά της αμαρτίας.

    Επί πλέον με την εμφάνισιν του σημείου του σταυρού, εδραιούται η αλήθεια ότι ο Χριστός και μόνον ο Χριστός απεκάλυψεν εις τον κόσμον την Αλήθειαν, τον Θεόν, και ότι επί του Ευαγγελίου θα εδραιωθεί η νέα τάξις πραγμάτων εις τον κόσμον.
    Έτσι δε καθίσταται και το έργον του Μεγάλου Αγίου ευχερέστερον.

    Κατά συνέπειαν, την «παράφρασιν ανωνύμου» ως ακτινοβολούσαν θείαν πνευματικότητα, δεχόμεθα ως γραφείσαν κατ’ έμπνευσιν του Αγίου Πνεύματος. (…)

    Μετά τον σταυρόν προξενεί ιδιαιτέραν εντύπωσιν το εν αιθρία εμφανιζόμενον ουράνιον τόξον. «Το εκτεταμένον τόξον οίον διέθετο τοις πατράσιν ημών εις διαθήκην αιώνιον», σημείον δι ου τερματίζεται ο δια πυρός αρξόμενος κατακλυσμός.

    Ευτυχείς θα είναι εκείνοι που θα αξιωθούν να ίδουν την τόσον λαμπράν αυτήν ημέραν, τα χαράματα της εορτής της Παναγίας «έω της μητρός του Υψίστου»¹ την δόξαν του Θεού προβαλλομένην εις τους ανθρώπους. (…)

    «Τότε ορώντων πάντων και το Κύριε ελέησον θερμώς εκτενώς βοώντων· και τα μέτωπα αυτών εις γην κρούσαντες και χουν εις τας κεφαλάς αυτών πάσαντες και στενάξαντες και δάκρυα χύσαντες δια την επιούσαν αυτοίς θλίψιν, ΠΑΡΑΚΛΗΘΗΣΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟΝ και ευμενώς δέξεται την δέησιν αυτών,και ιλέω όμματι επιβλέψει επί τους κατοικούντας την γην· δια τους καταλειφθέντας τότε εκλεκτούς γνωσθήσεται ο εκλεκτός».

    Συγκινητική πράγματι είναι η στιγμή καθ’ ην οι άνθρωποι γονυπετείς θα ζητήσουν το έλεος του Θεού.
    Και ιδού το μέγα, αλλά μη ορατόν θαύμα: «Η αλλαγή των εσωτάτων των ανθρώπων δια της μετανοίας». Δια την εδραίωσιν δε του θαύματος τούτου, που θα ελκύση το έλεος του Θεού «και ιλέω όμματι επιβλέψει επί τους κατοικούντας την γην» εγένετο και το ορατόν θαύμα².
    Όσοι κατά κάποιον τρόπον τρόπον εγνώρισαν μέσα στα βάθη της ψυχής των την «Ουράνια Σπίθα» του Σίλλερ³ ασφαλώς δεν θα μείνουν ασυγκίνητοι από το ανάγνωσμα «του ανωνύμου».

    Σημ.
    ¹σσ. Εδώ διίστανται αι απόψεις μεταξύ των θεολόγων. Ο Λατίνος σχολιαστής ερμηνεύει το «έω της μητρός του Υψίστου», (die festo Matris altissimi)= τα χαράματα της εορτής της Παναγίας. Άλλοι θεολόγοι φρονούν ότι το «της μητρός του Υψίστου» δηλοί τον ναόν της Παναγίας. Συμφωνούμεν με τον σχολιαστήν.

    ²Το θαύμα τούτο της αλλαγής των εσωτάτων δια της μετανοίας, το αόρατων είναι το μείζον θαύμα (βλπ. Ευεργ. υποθ.λε’ βιβλ. 3ον).

    ³Η «Ουράνια Σπίθα» ή θείος σπινθήρ αναφέρεται εις την ωδήν του Schiller “an die Freude” (προς την χαράν) η οποία απαγγέλλεται υπό χορωδίας εις την περίφημον 9ην συμφωνίαν του Μπετόβεν. »

    ΠΗΓΗ: ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΚΟΣΜΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Υπό το φως των προφητειών της Ορθοδοξίας, Κωνστ. Τσατάλου, Δευτέρα έκδοσις, Θες/νικη 1972, Γ’ Προφητείαι, III ΧΡΗΣΜΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ, σ. 49-56.

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΦΗ.

    Αναρτήθηκε από socratesnios στις 6:53 π.μ.

    http://afypnisiellinwn.blogspot.gr/2017/05/blog-post_26.html

    Μου αρέσει!

  7. ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ.

    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.

    ΘΑΝΑΣΗΣ ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ.

    http://www.athanasios.thimiopoulos.com

    ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΘΕΩΝ…..ΔΙΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΑΝΘΡΩΠΩΝ….

    ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.

    Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ….ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΚΑΙ ΘΥΜΑ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΤΗΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ…Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

    ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ….ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ….ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΧ ΕΙΣ ΠΙΣΩ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΥΤΟΥ.

    ΤΑ ΑΠΟΛΩΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΗΦΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΑ ΟΝΤΑ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ ΑΝΑ ΤΗ ΓΗΝ ΟΛΗΝ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΞΟΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΔΙΑΒΟΛΟΙ..ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΙΑΒΟΛΑΝΘΡΩΠΟΙ….

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ…ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ.

    Η ΡΑΔΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟΥΡΓΙΑ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.