πολιτικός φορέας Λ.Ε.Π.ΕΝ ~ Δελτίο Τύπου

ΛΑ'Ι'ΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

ΛΑ’Ι’ΚΗ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ  ΕΝΩΣΗ

Δελτίο τύπου
___________
«ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!
Σήμερα, οι συνθήκες της εποχής απαιτούν η Λαϊκή Ελληνική Πατριωτική Ένωση να είναι ένας φορέας μιας καινούργιας νοοτροπίας, μιας διαφορετικής λειτουργίας. Εκπέμπουμε ήδη την πολιτική εικόνα – ουσία μέσα στο Κίνημά μας, πως σε μια χώρα που έχει χάσει τον έλεγχο σε όλα τα επίπεδα, εμείς μπορούμε να βάλουμε τάξη στα του οίκου μας. Και αυτό το κάνουμε πράξη με σχέδιο, νέο καταστατικό και νέα όργανα. Δημιουργούμε μια νέα Λαϊκή Ελληνική Πατριωτική Ένωση, που λειτουργεί με αξιοκρατία, διαφάνεια και λογοδοσία. Με νέα πρόσωπα που βάζουν το στήθος τους μπροστά για την Πατρίδα. Ένα Κίνημα Ανατροπή, ένα Κίνημα που διεκδικεί την εξουσία διαχείρισης.

Με νέα πρόσωπα που βάζουν το στήθος τους μπροστά για την Πατρίδα. Ένα Κίνημα Ανατροπή, ένα Κίνημα που διεκδικεί την εξουσία διαχείρισης. Μια εξουσία που δεν είναι ούτε μπορεί να είναι τυφλή. Η εξουσία ανήκει στον Ελληνικό λαό. Η Λ.Ε.Π.ΕΝ ανήκει στους πολλούς και όχι στους λίγους, με σαφή δικαιώματα και υποχρεώσεις. Έτσι ακριβώς όπως οραματιζόμαστε την Ελλάδα. ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!»

Πρόεδρος Λ.Ε.Π.ΕΝ Χρήστος Ρήγας   
Γραμματέας Κινήματος Λαϊκής Ελληνικής Πατριωτικής Ένωσης Κ.Ε.Φ.Ε + Ιλαρίων (Θωμάς Κονσολάκης)

Αντιπρόεδροι κινήματος:
Γεώργιος Δημητρούλιας και Αθανάσιος Καλαντζής

7μελές Πολιτικό Συμβούλιο
Χρήστος Ρήγας   
+ Ιλαρίων (Θωμάς Κονσιολάκης)
Τίνα (Σταματίνα Ελευθερία) Ρουχωτά Αλεξοπούλου
Ιωάννης Μπαρδάκης
Αλέξανδρος Καλαντζής
Γεωργία Μουντάκη
Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος

Επίσης εκλέχθηκαν Κεντρική Πολιτική Επιτροπή, Επιτροπή Δεοντολογίας – Πειθαρχικό Συμβούλιο, Υπεύθυνοι Τομέων.

Με πατριωτικούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς Χρήστος Ρήγας


6 σκέψεις σχετικά με το “πολιτικός φορέας Λ.Ε.Π.ΕΝ ~ Δελτίο Τύπου

  1. Ευτυχώς ο ισλαμιστής έχει τρελάνει τους πάντες…

    Του Στέλιου Παπαθεμελή*


    Ο ακατάσχετος μεγαλοϊδεατισμός του τρελαμένου ισλαμιστή γείτονα, δεν μπορεί να αποκτήσει ποτέ σάρκα και οστά, χωρίς την καθ’ οιονδήποτε τρόπο προτεκτοροποίηση της Ελλάδος και της Κύπρου. Γιαυτό εκτρέπεται σε εμπρηστική ανθελληνική ρητορική και ανάλογες έκνομες ενέργειες σε Κύπρο – Αιγαίο. Προκαλεί τους πάντες ευτυχώς έχει τρελάνει τους πάντες. Και τους εντός και τους εκτός. Και τους Ευρωπαίους και τους Αμερικάνους.
    Στο εσωτερικό του λυσσάζει να εδραιώσει καθεστώς στυγνής τυραννίας ποινικοποιώντας και την σκέψη και το … βλέμμα των πολιτών του. Προς τα έξω μαίνεται (=μανιακός) κατά πάντων και πασών και ιδίως κατά Ελλάδος – Κύπρου. Οι όποιες επιλογές του δεν ελέγχονται πλέον από την λογική, αλλά είναι το γε νυν μονοκράτωρ. Οπότε «επισφαλές μαινομένω δούναι μάχαιραν και μοχθηρώ δύναμιν» (Ιάμβλιχος-Στοβαίος Β, 40). Εδώ έχουμε και «μαινόμενο» και «μοχθηρό» ταυτόχρονα που κρατά μαχαίρι. Αλλά η ύβρις είναι πρόδρομος της συντριβής, καθώς γράφει ο σοφός Σολομών «προ συντριβής ηγείται ύβρις, προ δε πτώματος κακοφροσύνη» (Παροιμίαι, ΙΣΤ, 18). Προ πάσης δηλαδή συντριβής προηγείται αλαζονεία και υπερηφάνεια και προ πάσης καταστρεπτικής πτώσεως υπάρχει η κακοφροσύνη.
    Αλλ’ «έσεται ήμαρ όταν ποτ’ ολώλη Ίλιος» (Ιλιάδα, Δ, 164). Θα έρθει δηλαδή μια μέρα που θα καταστραφεί η Τροία. Και κάθε «Τροία»…
    Ευθύβολη η επισήμανση του Προέδρου της Δημοκρατίας μετά τις βάναυσες παρεμποδίσεις στο αεροσκάφος του στις πρόσφατες επισκέψεις του στα νησιά του Αρχιπελάγους: «Η πρόκληση και ιδίως η αναίτια πρόκληση είναι ίδιον μικρότητας και ανασφάλειας».
    Ελπίζουμε πως μία αποστροφή της ομιλίας του ΥπΕξ (Βουλή 11/7/17) αποτελεί μόνο lapsus linguae (=γλωσσικό ολίσθημα) και όχι επιστημονική και προ παντός πολιτική θέση του: «Στο μέλλον στην Κύπρο – και το είπα στον ΓΓ – μπορεί να υπάρξουν και πολίτες που να θέλουν να ονομάζονται μόνον Κύπριοι».! Αυτή η ιστορία των αυτοαποκαλουμένων «Νεοκυπρίων» είναι κατασκεύασμα κάποιων ανοήτων εγκεφάλων μετά την Εισβολή του ’74 που φαντασιώθηκαν, ότι αν αυτοχρισθούν Νεοκύπριοι (=ούτε Έλληνες, ούτε Τούρκοι) θα τετραγωνίσουν τον κύκλο. Θα λύσουν το Κυπριακό!
    Με το ελβετικό ναυάγιο, αν μη τι άλλο, ο Ελληνισμός «αγόρασε» κάποιον χρόνον που δεν πρέπει να αφήσουμε να χαραμισθεί άπρακτος.
    Επείγει μία de profundis επανεξέταση και αναθεώρηση της εθνικοαμυντικής στρατηγικής μας και ταυτόχρονα της στρατηγικής μας για το Κυπριακό.
    Ο διεθνής παράγων για προφανείς λόγους ενεργειακών συμφερόντων και αβεβαιοτήτων που διαχέει στην περιοχή η αλλοπρόσαλη πολιτική του Ερντογάν προσβλέπει στη σταθερότητα του Ελληνισμού. Πρέπει να αδράξουμε την συγκυρία και την ευκαιρία. Οι ΗΠΑ έχουν στις αποθήκες τους πλεονάζον στρατιωτικό υλικό. Αν δεν ζητήσουμε κανείς δεν θα θυμηθεί να μας δώσει. Εξακολουθούμε ακόμη να υποτιμούμε τον παράγοντα Ομογένεια. Πρέπει να τους εμπνεύσουμε το όραμα αναβίωσης των Μεγάλων Ευεργετών του Γένους.
    Η Βρεττανία παίζει ανέκαθεν ως και στο Κραν Μοντανά το τουρκικό παιχνίδι. Και τότε που ο δικός της έλεγε ότι «οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες», και τώρα. Είναι υπερεπείγουσα η αποκατάσταση της αεροναυτικής ισορροπίας του Αιγαίου και η πρόσκτηση ναυτικής δυνάμεως από την Κύπρο.
    Η Άγκυρα απέτυχε να οδηγήσει σε εξαφάνιση την Κυπριακή Δημοκρατία, παρά τους έσωθεν καλοθελητές, υποκαθιστώντας την, από το δικέφαλο τερατούργημα της δήθεν Ενωμένης, στην πραγματικότητα τουρκοποιημένης Κύπρου.
    Με άλλη ευκαιρία έχουμε καλέσει την εκκλησιαστική διπλωματία της Ελλαδικής Εκκλησίας να δραστηριοποιηθεί προς την πλευρά της αδελφής Εκκλησίας Πασών των Ρωσιών, προκειμένου η τελευταία να παρέμβει στον Ρώσο Πρόεδρο σταματώντας τον να φαντάζεται ότι ο Τούρκος έγινε δια μαγείας φιλορώσος.
    Δυστυχώς οι κυβερνήσεις μας από τη δεκαετία του ’90 και έκτοτε άφησαν να καταρρεύσει μία εθνικοαμυντική βιομηχανία η οποία είχε τότε τις προϋποθέσεις να προαχθεί και να αναδειχθεί καλύπτοντας σοβαρά κενά μας. Αλήθεια ποιοι και γιατί ατιμωρητί άφησαν να κλείσει ο Σκαραμαγκάς;
    Η εκτράχυνση των λεγομένων αντιεξουσιαστών αυτές τις μέρες στην πρωτεύουσα είναι αποτέλεσμα της χαλαρότητας των διωκτικών αρχών πρωτίστως και της άκρας επιεικίας των δικαστικών. Η συνεχιζόμενη πάντως αντιπαράθεση δικαστικής – εκτελεστικής εξουσίας δεν είναι ασφαλώς υγιές δείγμα ευνομούμενης πολιτείας. Ο Κικέρων πάντως συμβούλευε: “cedant arma togae” = να υποχωρήσουν τα όπλα μπροστά στην τήβεννο…
    Αλλά τα πρόβλημα είναι συνθετότερο: Η έξοδος από την γενική παρακμή επιβάλλει πανελλήνιο συναγερμό και εθνική συνεννόηση!

    Πρόεδρος Δημοκρατικής Αναγέννησης

    E-mail: stpapathemelis@gmail.com, danagennisi.press@gmail.com

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Λαμόγιο χοντρέ, ΜΑΝΕΣ έχουμε όλοι. Μόνο που οι δικές μας ΜΑΝΕΣ δεν έχουν κλεμμένα στον ΠΑΝΑΜΑ όπως η δικιά σου. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΔΩ:

    https://www.scribd.com/doc/312096977

    Λαμόγιο χοντρέ, ΜΑΝΕΣ έχουμε όλοι. Μόνο που οι δικές μας ΜΑΝΕΣ δεν έχουν κλεμμένα στον ΠΑΝΑΜΑ όπως η δικιά σου. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΔΩ: https://www.scribd.com/doc/312096977

    2017-07-24 14:35 GMT+02:00 ΑΝΤΙ300 allaboutscandals@gmail.com:
    Αναίσχυντα η υποκρισία τους μονίμως στο κόκκινο. https://www.scribd.com/document/354573472
    Δικαστές και Εισαγγελείς… για εσάς τους διεφθαρμένους ξέρουμε πολλά, όσο για τους μη «ο σιωπών δοκεί συναινείν» βρείτε εσείς τώρα πως αλλιώς θα έπρεπε να σας αποκαλούν οι Έλληνες.
    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα…ενδεικτικά!!!
    ή αλλιώς όπως λέμε «πάρτε να έχετε…»


    απο: ΑΝΤΙ300

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Αναίσχυντα η υποκρισία τους μονίμως στο κόκκινο.

    Αναίσχυντα η υποκρισία τους μονίμως στο κόκκινο. https://www.scribd.com/document/354573472
    Δικαστές και Εισαγγελείς… για εσάς τους διεφθαρμένους ξέρουμε πολλά, όσο για τους μη «ο σιωπών δοκεί συναινείν» βρείτε εσείς τώρα πως αλλιώς θα έπρεπε να σας αποκαλούν οι Έλληνες.
    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα…ενδεικτικά!!!
    ή αλλιώς όπως λέμε «πάρτε να έχετε…»


    από: ΑΝΤΙ300

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Περί σιωπής… Μοναχός Μωυσής Αγιορείτης

    Περί σιωπής… Μοναχός Μωυσής Αγιορείτης

    Η σιωπή συντροφεύει τις μεγάλες ώρες των αγίων, τις ιερές ώρες της περισυλλογής, της αυτοσυγκέντρωσης, της αυτομεμψίας, της μελέτης, της προσευχής.

    Η σιωπή καλύπτει την έρευνα, την αγρυπνία, την ανακάλυψη του σοφού επιστήμονα.

    Η σιωπή σκεπάζει το μαρτύριο του πονεμένου, του αναγκεμένου, του δυστυχισμένου.

    Τις ώρες της σιωπής τελεσιουργούνται τα μεγάλα θαύματα, οι αδιαφήμιστες ηρωικές πράξεις, οι μυστικές προσωπικές επαναστάσεις, η γνωριμία με τον άγνωστο εαυτό μας.

    Έτσι έχουμε τη σημαντική σιωπή του αγίου, την κορυφαία σιωπή του σοφού, την υπομονετική σιωπή του ήρωα, την ακριβή σιωπή του υπομονετικού κι επίμονου, την ευαγγελική σιωπή του αυτοθυσιαζόμενου.

    Κουραστήκαμε από την ακατάσχετη πολυλογία, προχειρολογία και φθηνολογία.

    Το κόστος τους είναι βαρύ, αλλοιώνουν την ουσία, τα πρώτα, τα σημαντικά, τα καίρια και ιερά. Έχουμε ανάγκη από την ανάπαυση στη χρυσή σιωπή, την πολύτιμη ακοή, τη βιωματικότητα των απαραίτητων λόγων. Χρειάζεται μια αντίσταση στους πρόχειρους κι εύκολους λόγους. Αξίζει να καταλαγιάσουμε, να ησυχάσουμε, να ξαποστάσουμε για ν’ ακούσουμε μέσα στην ησυχία τη χαμηλή φωνή του Θεού, την εναγώνια φωνή της συνειδήσεως μας, τη διδακτική φωνή του ιερού παρελθόντος, για να μετανοήσουμε ειλικρινά.

    Η σιωπή φαίνεται να ‘χει μια άγνωστη, μυστική, ισχυρή δύναμη, που δεν αγαπά τη φθορά της επιπόλαιης συζητήσεως, της πρόχειρης κουβέντας, του άστατου ρευστού λόγου. Είναι ελεύθερη, άνετη, ασυμβίβαστη, μακάρια η σιωπή.

    Ο αββάς Ισαάκ ο Σύρος παραγγέλει, όχι μόνο στους μοναχούς, ν’ αγαπήσουμε πάνω από όλα τη σιωπή, γιατί αυτή είναι η γλώσσα του μέλλοντος αιώνος, της ατελεύτητης, πανευφρόσυνης, ουράνιας βασιλείας. Αν δεν μπορούν να εκφρασθούν πάντοτε τα συναισθήματα με τα ανθρώπινα λόγια πως να περιγραφούν και κατατεθούν οι πνευματικές εμπειρίες;

    Ο απόστολος Παύλος γράφει σε ωραιότατη επιστολή του προς τους χριστιανούς της Κορίνθου «ότι ηρπάγη εις τον παράδεισον και ήκουσεν άρρητα ρήματα, α ουκ εξόν ανθρώπω λαλήσαι». Αδυνατεί, λέει, να εκφράσει την εμπειρία του με λόγια. Συχνά στα συναξάρια παρατηρούμε οι αγίοι να κρύβουν τις εμπειρίες τους, να σιωπούν, φοβούμενοι μη χάσουν τη χάρη και τη χαρά, την παράκληση και την παραμυθία από τη δημοσίευση και διαφήμιση των υψηλών εμπειριών τους.

    Ο άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ λέγει: «Μην ανοίγεις το στόμα σου και την καρδιά σου στον καθένα, στους χίλιους κι αν ένας σε καταλάβει». Δεν θέλει ο Άγιος να μας κάνει επιφυλακτικούς, καχύποπτους και κλειστούς, αλλά διακριτικούς.

    Είναι χαρά ν’ ακούει κανείς τους λόγους των αγίων. Είναι μεγαλύτερη όμως χαρά «να συλλαμβάνεις τα κύματα και την διάσταση, την πρόταση, την έκταση και την έκσταση της σιωπής και της θεολογίας της σιωπής των αγίων» (ιερομ. Ιωαννίκιος Κοτσώνης).

    Αναφέρεται πως είχαν πάει τρεις επισκέπτες στον Μέγα Αντώνιο. Οι δύο τον ρωτούσαν για πολλά και διάφορα πράγματα. Ο τρίτος δεν ρωτούσε τίποτε. Όχι γιατί δεν είχε ανάγκη από νουθεσία ή γιατί αισθανόταν πνευματικά επαρκής και δεν εκτιμούσε τον χαρίεντα λόγο του οσίου, αλλά γιατί διδασκόταν περισσότερο από τη στάση του, τη σιωπή του, την ηρεμία της μορφής του.

    Όταν τον ρώτησε ο Άγιος «εσύ γιατί δεν με ρωτάς κάτι;», του λέει αυθόρμητα: «Μου φτάνει μόνο που σε βλέπω άγιε του Θεού». Του ήταν αρκετό, διδακτικό, ωφέλιμο αυτό. Συναισθανόταν τη θεολογία της σιωπής του, που καταφάσκει στο άλγος του κόσμου κι αρνείται τη γοητεία της υπερφίαλης γνώσης.

    Η σιωπή μόνη δεν σημαίνει τίποτε. Αξίζει κανείς να σιωπά έχοντας μόνιμη κουβέντα με τον Θεό, έχοντας ταπεινή αίσθηση περί του εαυτού του, έχοντας κι εσωτερική νηνεμία, νηφαλιότητα κι ημερότητα.

    O όσιος Αρσένιος προσευχόταν στον Θεό να του φανερώσει πως να σωθεί, κι άκουσε «Φεύγε, σιώπα, ησύχαζε». Ένας άλλος όσιος λέγει πως η σιωπή και η κρυφή πνευματική εργασία φέρνουν αγιότητα.

    Ο αββάς Μωυσής έλεγε χαρακτηριστικά πως ο άνθρωπος που αγαπά τη σιωπή και αποφεύγει τις πολλές κουβέντες μοιάζει με ώριμο σταφύλι γεμάτο γλυκό χυμό, ενώ ο πολυλογάς μοιάζει με αγουρίδα.

    Ο μέγας της διακρίσεως πάτηρ, ο αββάς Ποιμήν, λίαν εύστοχα παρατηρεί: «Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που με τα χείλη σωπαίνουν και με τον νου τους φλυαρούν, ενώ άλλοι μιλάνε από το πρωί ως το βράδυ κι όμως κρατάνε σιωπή, γιατί τίποτε από αυτά που λένε δεν είναι περιττό και ανώφελο».

    Στο εξαίσιο, θαυμάσιο και καταπληκτικό Γεροντικό επίσης αναφέρεται: «Αν αποκτήσεις την αρετή της σιωπής, μην καυχηθείς πως κατόρθωσες κάτι σπουδαίο. Πείσε καλύτερα τον εαυτό σου πως δεν είσαι άξιος ούτε να μιλάς!». […]

    Τα λόγια δίχως έργα είναι μάταια, φτωχά κι ελέγχουν τον ομιλητή τους.

    Κατά τον όσιο Εφραίμ τον Σύρο, τα λόγια είναι τα φύλλα και τα έργα οι καρποί. Τα έργα εικονίζουν την αρετή και τα λόγια θα πρέπει να είναι η σκιά της εικόνας των έργων.

    Οι Γέροντες παρακαλούσαν τους άλλους να εύχονται υπέρ αυτών, μην κατακριθούν λέγοντας κάτι που πριν δεν ποιούσαν.

    Κατά τον αββά Ποιμένα, αυτός που διδάσκει και δεν ποιεί αυτά που λέγει, μοιάζει με κρήνη, που τους άλλους ποτίζει και πλένει και τον εαυτό του δεν μπορεί να καθαρίσει. Κι αλλού σοφά και ταπεινά συνεχίζει: «Ζητάμε από τους άλλους την τελειότητα και μεις δεν κάνουμε το παραμικρό, αν η ζωή μας δεν έχει σχέση με τα λόγια μας, και τα λόγια μας δεν ανταποκρίνονται στη ζωή μας, μοιάζουμε με ψωμί δίχως αλάτι».

    Οι ασκητικοί πατέρες επιμένουν στον ωφέλιμο φραγμό της γλώσσας.

    Ο αββάς Άμμωνας αναφέρει πως η καύση της καρδιάς, η πνευματική θερμότητα σβήνει με τον περισπασμό των μάταιων λόγων. Δεν μπορεί κανείς να έχει κατανυκτική και καθαρή προσευχή το βράδυ αν όλη μέρα έχει κουτσομπολέψει όλη την πόλη. Η ματαιολογία διασπά την προσοχή, χαλαρώνει την εγρήγορση, μειώνει την ανάταση, χωλαίνει την ανάπαυση.Δίδασκε τους άλλους με τη ζωή σου έλεγε ένας Γέροντας κι όχι με τα λόγια σου.

    Ο όσιος Εφραίμ ο Σύρος επαναλαμβάνει συχνά πως όποιος θέλει να λέει πολλά, ανοίγει μέτωπα και θα δεχθεί πόλεμο μίσους, όποιος μετρά τα λόγια του θ΄αγαπηθεί σύντομα.

    Ο άγιος Νείλος ο Ασκητής γνωρίζει καλά τι λέει: «Η άμετρη πολυλογία θα σε λυπήσει και θα οργίσει τους δαίμονες. Η γλώσσα πολλούς κενόδοξους κατέστρεψε».

    Οι ασκητές δεν έκλειναν τη θύρα του κελλιού τους αλλά του στόματος τους- και για να φάνε και για να μιλήσουν. Ο τελώνης της παραβολής δικαιώθηκε για τη σιωπηλή προσευχή του, όπως και η αιμορροούσα.

    Λίγα κανείς να λέει και πολλά να κατανοεί, λέγει πάλι ο άγιος Νείλος ο Ασκητής. Μ’ ένα ποτήρι νερό, μ’ ένα δίλεπτο, μ’ ένα «Κύριε ελέησον» μπορεί να σωθεί ο άνθρωπος.

    Δεν χρειάζεται να λέει κανείς συνεχώς πολλά. Έχει να διδάξει πολλά η αγιασμένη σιωπή των μοναχών στον φλύαρο κόσμο. Ο κόσμος δεν κατανοεί τον μοναχισμό. Θεωρεί ότι δεν προσφέρει τίποτε. Δεν πειράζει. Οι μοναχοί μόνο να προσεύχονται. Αυτό φθάνει. Ο κόσμος θα σωθεί κατά το μέγα έλεος του Θεού.

    Ο όσιος Ιωάννης ο Σιναΐτης, ο συγγραφέας της περίφημης Κλίμακος, αποφθεγματικά αναφέρεται στην πολυλογία: «Πρέπει να δούμε την αιτία απ’ όπου μπαίνει και βγαίνει το αμάρτημα της πολυλογίας. Η πολυλογία είναι θρόνος της ματαιοδοξίας. καθισμένη πάνω της η κενοδοξία προβάλλει και διαφημίζει τον εαυτό της. Η πολυλογία είναι σημάδι αγνωσίας, είσοδος στην κατάκριση, οδηγός στην ανοησία, πρόξενος του ψεύδους, διάλυση της πνευματικής ευφορίας της προσευχής. Είναι αυτή που προσκαλεί και δημιουργεί την αδιαφορία για τις αμαρτίες, που εξαφανίζει την προφύλαξη του νου κατά των παθών, ψυχραίνει την πνευματική θερμότητα και σκοτίζει την προσευχή».

    Αντίθετα ο μεγάλος όσιος Πατήρ επαινεί την σιωπή λέγοντας: «Η σιωπή που ασκείται μ’ επίγνωση και διάκριση είναι μητέρα της προσευχής, ανάκληση από την αιχμαλωσία των παθών, επιστάτης των λογισμών, σκοπός που παρατηρεί τους εχθρούς, δέσμευση του πνευματικού πένθους για τις αμαρτίες μας, φίλη των καρδιακών δακρύων, που είναι καρποί της προσευχής, καλλιεργητής της μνήμης του θανάτου, εχθρός του αδιάκριτου θάρρους, σύζυγος της ησυχίας, αντίπαλος της τάσης να κάνεις τον δύσκολο, μυστική πνευματική πρόοδος, κρυφή πνευματική ανάβαση».

    Η σιωπή λέγει ο Όσιος είναι σύζυγος της ησυχίας.
    Καλλιεργείται και ανθεί στην ησυχία.

    Στον 21 ο αιώνα του συνεχούς θορύβου, των πολλών μεριμνών, ταραχών και κινδύνων πολεμείται συστηματικά η ησυχία. Τα λεγόμενα μέσα ενημερώσεως περισσότερο ταράζουν παρά γαληνεύουν τον σύγχρονο άνθρωπο. Επέρχεται μια πνευματική σύγχυση, ένας συνεχής διασκορπισμός του νου, ώστε οι δυνάμεις της ψυχής να παραλύουν.

    Ο Χριστός, το αιώνιο πρότυπο όλων μας, συχνά αποσυρόταν στην ησυχία της ερήμου, δείχνοντας τον δρόμο της ασκήσεως, της περισκέψεως, της περισυλλογής, της σιωπής, της μόνωσης κι όχι της απομόνωσης. Αυτό τον δρόμο αγάπησαν ιδιαίτερα οι ασκητές, αμέριμνοι, απερίσπαστοι, σιωπηλοί, με ακόρεστο τον πόθο της συναντήσεως τους με τον Θεό. […]

    Μοναχού Μωυσέως Αγιορείτου,
    «Η Εύλαλη Σιωπή», εκδ. Εν πλω, σ.23-31

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΑΤΑ; !!!

    Ο Μητροπολίτης Λαγκαδά βάπτισε στο Άγιον Όρος Ιταλό καθηγητή

    ​Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξης: Τόσο κόπο έκανε ο μητροπολίτης Λαγκαδά να πάει στο Άγιον Όρος, τόσο κόπο και ο κατηχούμενος καθηγητής να πάει και αυτός εκεί πλήρης θείας Χάριτος και προσμονής για να βαπτιστεί. Πείραζε να γίνει μια κανονική Βάπτιση σύμφωνη με τους ιερούς κανόνες και το Ιερό Πῃδάλιο; Γιατί ο φίλος της ψευδοσυνόδου της Κρήτης και διώκτης των

    παραδοσιακών ιερέων κ. Ιωάννης Τασσιάς, μεταχειρίστηκε την απαράδεκτη οικουμενιστική και νεωτεριστική μέθοδο της ρίψεως του ύδατος με κανάτα επί της κεφαλής του προσερχομένου αντί της πλήρης βυθίσεως και της τριτής καταδύσεως και αναλήψεως εν τω ύδατι όπως ορίζουν οι ιεροί κανόνες; Δεν υπήρχε τρόπος να ξεπεραστούν οι όποιες δυσκολίες ώστε να πραγματοποιηθεί κατά την ορθή τάξη το ιερό Μυστήριο; Τι έχει να μας απαντήσει ο σεβασμιώτατος;

    Ο Μητροπολίτης Λαγκαδά βάπτισε στο Άγιον Όρος Ιταλό καθηγητή

    Ολοκληρώθηκε η προσκυνηματική επίσκεψη που πραγματοποίησε κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ.κ. Ιωάννης εις την Αθωνική πολιτεία, συνοδευόμενος από Ιερείς και λαϊκά στελέχη της Μητροπόλεως.

    Όπως αναφέρει ανακοίνωση της Μητροπόλεως: «Κατά την διάρκεια της παραμονής του στο Περιβόλι της Παναγίας, ο Σεβασμιώτατος ετέλεσε το Μυστήριο του Βαπτίσματος και του Ιερού Χρίσματος έμπροσθεν του Καθίσματος της Παναγίας της Πορταΐτίσσης, σε Καθηγητή της Μεσαιωνικής Ιστορίας Πανεπιστημίου της Ιταλίας, ο οποίος και θα έχει συνεργασία με την Θεολογική Ακαδημία Θεολογικών και Φιλοσοφικών Σπουδών «οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος», της καθ΄ ημάς Ιεράς Μητροπόλεως, ενώ προεξήρχε και της Αγρυπνίας, που ετελέσθη στο Καθολικό της Ιεράς Πατριαρχικής και Σταυροπηγιακής Μονής των Ιβήρων, επί τη ευκαιρία της εορτής των Αγίων Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, στο τέλος της οποίας πραγματοποιήθηκε

    και το καθ’ έτος τελούμενο Αρχιερατικό Μνημόσυνο επί τη συμπληρώσει δεκατεσσάρων ετών από τη κοίμησή του μακαριστού, από Σάμου και Ικαρίας Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης Παντελεήμονος Β΄ (Χρυσοφάκη), ο οποίος εκοιμήθη οσιακά στο Ιερό κάθισμα της «Παναγίας της Πορταΐτίσσης» την 9η Ιούλιου του 2003.

    Παράλληλα, είχε την ευκαιρία να συναντηθεί στο κτίριο Διοικήσεως της Ιεράς Κοινότητος με τον Πρωτεπιστάτη Γέροντα Γερβάσιο Ιβηρίτη και τα νέα μέλη της Επιστασίας καθώς επίσης και με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Παύλο και Μητροπολίτες από το Πατριαρχείο της Γεωργίας, ενώ επισκεφτεί τις Ιερές Μονές Καρακάλου, Φιλοθέου, Σταυρονικήτα, Σίμωνος Πέτρα και Παντοκράτορος και τις Σκήτες της Καψάλας και του Αγίου Ανδρέα.

    ΠΗΓΗ: katanixis.blogspot.gr

    ΠΛΗΡΗ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΥΣ….ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΟΡΘΙΟ…. ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΚΑΙ «ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ» ΜΕ ΚΑΝΑΤΑ!!! ΡΙΧΝΩΝΤΑΣ ΝΕΡΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ «ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΥ» ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΥ……ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΙΚΟ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ.
    Αναρτήθηκε από socratesnios στις 11:25 π.μ.
    Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    BlogThis!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Ο ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ

    ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

    43 χρόνια πέρασαν από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
    43 χρόνια γεμάτα δυστυχία για τον Ελληνικό Λαό.
    Ο Κύριος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, εορτάζει στους κήπους του Προεδρικού Μεγάρου, με προσκεκλημένους τους πολιτικούς απατεώνες, και κερνάει σαμπάνιες και αστακούς, ενώ ο Λαός δυστυχεί.
    43 χρόνια Δημοκρατίας οδήγησαν την Ελλάδα στην καταστροφή, οι πολιτικοί απατεώνες, δούλοι της ΕΛΙΤ των Κοσμοκρατόρων.
    Υπενθυμίζουμε στον Ελληνικό Λαό τις προδοσίες των πολιτικών απατεώνων, δούλων του ΣΟΡΟΣ & ΡΟΤΣΙΛΝΤ.
    1.- Χρεοκοπία, Δάνεια, Μνημόνια, Αξιολογήσεις, κόψιμο μισθών & συντάξεων. Αυτόματο Κόφτη. Όλα αυτά κέρδη των δανειστών του ΡΟΤΣΙΛΝΤ.
    2.- Κίνδυνος Ισλαμοποίησης της Ελλάδος, και εισβολή και κατοχή της χώρας υπό των λαθρομεταναστών.
    Οι λαθρομετανάστες βρήκαν την Ελλάδα με όλη τη Νεολαία στη ξενητειά, λόγω χρεοκοπίας και ανεργείας.
    3.- Υποτέλεια και δουλοπρέπεια στους Σιωνιστές Κοσμοκράτορες.
    4.- Απώλεια Εθνικής Κυριαρχίας, και «Άβατα» ξένων πρακτόρων στο κέντρο της Αθήνας, και στα Προάστεια.
    5.- Κατάλυση του Συντάγματος των Ελλήνων, και πόλεμος κατά των Θεσμών. (Δικαιοσύνης).
    6.- Μηδενική Ανάπτυξη της Οικονομίας, και νομιμοποίηση των ναρκωτικών. Αυτόματες Ηλεκτρονικές Κατασχέσεις των σπιτιών των φτωχών Ελλήνων.
    7.- Απώλεια Εθνικών Τραπεζών, και Φόροι στους δανειστές Κοσμοκράτορες, ενώ οι πολιτικοί απατεώνες «τρώνε» καλά.
    8.-Απώλεια Εθνικού Ορυκτού Πλούτου, και κατάσχεση αυτού υπό των δανειστών.
    Η Ελληνική Α.Ο.Ζ. και τα πετρέλαια-Φ.Α. είναι το Γεωστρατηγικό κλειδί του Ελληνισμού, και δυστυχώς αφέθησαν στα ανίκανα χέρια του ΤΣΙΠΡΑ!!!!
    9.-Δέσμευση Εθνικής Κρατικής Περιουσίας για έναν αιώνα, υπό των δανειστών Κοσμοκρατόρων.
    10.- Ότι θέλουν οι ξένοι «ΘΕΣΜΟΙ» κάνουν στην Ελλάδα. Την Πατρίδα μας κυβερνούν οι ξένοι «ΘΕΣΜΟΙ». Στο δημοψήφισμα το ΟΧΙ του Λαού έγινε ΝΑΙ, κατόπιν εντολής των Κοσμοκρατόρων δανειστών.
    11.- CAPITAL CONTROLS- Κλείσιμο Τραπεζών. Οι διαβιούντες στη χώρα ξένοι δεν πληρώνουν φόρους.
    12.- Κίνδυνος διαμελισμού της χώρας.
    Αν αυτό λέγεται δημοκρατία, να την χαίρεστε κύριοι πολιτικοί απατεώνες.
    Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας, αντί να πανηγυρίζετε την αποκατάσταση της ληστο-Δημοκρατίας Σας, πρέπει να θρηνείτε αυτήν.
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΥΣΤΥΧΕΙ!!!
    Η ψευδο- Δημοκρατία Σας, γέμει από πολιτικούς δούλους των Σιωνιστών Επικυρίαρχων.
    Οι υπεύθυνοι πολιτικοί απατεώνες έδειξαν αναισθησία στη δεξίωση στους κήπους του Προεδρικού Μεγάρου.


    ΑΝΤΩΝΗΣ Ι. ΓΡΥΠΑΙΟΣ

    Ομάδα Διεθνών Σχέσεων & Γεωπολιτικής

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.