Σωρηδόν Οι Καταγγελίες Για Την Άθλια Εταιρεία Κινητής Τηλεφωνίας …

wind_fbimg2

Exoυμε βαρεθεί να λαμβάνουμε καταγγελίες και επιστολές παραπόνων από πελάτες αυτής της άθλιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας!!!

Αναγνώστρια από την  Ηλεία που είναι συνδρομητής σταθερής και ίντερνετ  στη συγκεκριμένη εταιρεία μας καταγγέλλει πως είναι χωρίς σταθερό τηλέφωνο  επτά (7) μέρες τώρα κι όλο την κοροϊδεύουν ότι θα αποκαταστήσουν τη βλάβη, αλλά κανένας δεν εμφανίζεται.

‘Άλλοι φίλοι μας καταγγέλλουν πως η συγκεκριμένη εταιρεία  ΔΕΝ δέχεται χρεωστικές κάρτες για πληρωμή καρτοκινητών και άλλα τέτοια κουφά !!!

Ακούστε φίλοι αναγνώστες:  Δεν έχει το δικαίωμα κανένας να σας αρνηθεί πληρωμή με χρεωστική κάρτα. Όποιος σας το πει αυτό θα φύγετε και θα  κάνετε αμέσως καταγγελία στα αρμόδια όργανα.  Δεν μπορεί  τώρα ένας οιοσδήποτε απατεώνας  που φέρεται ως ιδιοκτήτης μιας εταιρείας κινητών, να μην δέχεται χρεωστικές κάρτες και να θέλει μόνο τα μετρητά!!!   Καταγγελία αμέσως να  σφίξουν και  λίγο οι κώλοι ……

ΣΧΕΤΙΚΕΣ  ΑΝΑΡΤΗΣΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ  ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ       Ε  Δ  Ώ ,     Ε  Δ  Ώ  ,      Ε  Δ  Ώ

29 σκέψεις σχετικά με το “Σωρηδόν Οι Καταγγελίες Για Την Άθλια Εταιρεία Κινητής Τηλεφωνίας …

  1. ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για την WIND! Καταχρηστικές, εκβιαστικές και τσαμπουκαλίστικες πρακτικές! (ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ)

    Αγαπητέ κύριε/Αγαπητή κυρία

    Πριν 20 μέρες έπεσα θύμα απάτης απο την wind, πιο συγκεκριμένα έλαβα λογαριασμό (καινούργια σύνδεση ,πρώτος λογαριασμός), ο οποίος περιείχε χρεώσεις σε κινητά ,σταθερα και πενταψήφια νούμερα ,τα οποια δεν αναγνωρίζω ούτε σαν αριθμούς ούτε γενικότερα ,διότι ποτέ δεν έγιναν κλήσεις απο τον αριθμό σταθερού μου, διότι απλά δεν είχα, ούτε εχω τηλεφωνική συσκευή σπίτι μου.

    Οπως θα καταλάβετε και εσείς διαβάζοντας τον αναλυτικό λογαριασμό, οι υποτιθέμενες κλήσεις έγιναν απο τις 17-18/10/2017 ,εγώ χωρίς να ξέρω το πότε ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνική γραμμή και μη μπορώντας να το διαπιστώσω,διότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΠΙΤΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ξαφνικά βρέθηκα με χρεωμένο το αφμ μου με υπαιτιότητα της εταιρείας (μου αξιώνουν εκτός απο το εν λόγο ποσό εκτός παγίου, πέναλντι ακύρωσης σύμβασης 160,00,χωρίς να έχω παραβεί κανένα όρο της σύμβασης που υπέγραψα,εντελώς καταχρηστικά και εκβιαστικά).

    Για την καλύτερη ενημέρωσή σας στην υπόθεσή μου ,παρακαλώ πολύ λάβετε υπόψην ότι 10/11/2017 επισκέφτηκα το κατάστημα (wind καλλιθέας ,Δαβάκη 68) στο οποίο έκανα την σύμβαση ,και υπέβαλα αίτημα ακύρωσης σύμβασης λόγω χρεώσεων εκτός παγίου (υπαιτιότητα της εταιρείας).

    Κατά την διάρκεια της συνομιλίας μου με τον υπάλληλο της εταιρείας, μου ξεκαθάρισε με εκβιαστικό τρόπο,ότι είναι στην πολιτική της εταιρείας οτι αν δεν πληρώσω τις χρεώσεις, οι οποιες με οδήγησαν στην καταγγελία,δεν μπορει να γίνει η ακύρωση σύμβασης στην πράξη ….με μεγάλη μου έκπληξη απο αυτό που άκουσα (αφαιρούν δηλαδή το δικαίωμα στο πελάτη εκβιαστικά να ακυρώσει την (σύμβαση) ,η οποία τον προσβάλει).

    Πάραυτα, ζήτησα απο τον υπάλληλο να προχωρήσει (όπως και έγινε) κανονικά την διαδικασία ακύρωσης σύμβασης με κάθε επιφύλαξη (αντίγραφο το οποίο έχω στα χέρια μου και στην διαθεσή σας ),και με την πιθανότητα να μην προχωρήσει η εταιρεία ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ στην λύση της σύμβασης να είναι ορατή ,βρίσκομαι σε ακόμα πιο δυσμενή θέση, εφόσον η εν λόγω εταιρεία θα συνεχίζει να με χρεώνει με πάγια,χωρίς την συγκαταθέσή μου.

    Συμπληρωματικά στην ίδια αίτηση ζήτησα να γίνει αποχρέωση απο το αφμ μου των υπερχρεώσεων εκτός παγίου τις οποίες δεν αναγνωρίζω.

    Παίρνοντας υπόψην όλα τα παραπάνω (με το αδιέξοδο και την απογοήτευση που καταλήγω) και την αδιαφορία τόσο του υπύθυνου του καταστήματος (wind Δαβάκη 68 Καλλιθέα ),όσο και της ίδιας της εταιρείας WIND.

    Παρακαλώ πάρα πολύ όπως δημοσιεύσετε το παρών κείμενο στην σελίδα σας.

    Με τιμή

    Apostolis Patsouras

    Mechanical Enginnering

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Η προσφορά ολου του πακέτου γραπτώς και με υπογραφή, 05|01|2018 στις 19:07
    και 100 μηνύσεις να κάνετε δεν θα γίνει τίποτα γιατί δεν είναι επώνυμες, είναι στην εταιρεία WIND, σου δίνει αντίγραφο συμβολαίου ανυπόγραφο ενώ εσύ το έχεις υπογράψει. Και για τα δώρα άλλο ένα κωλόχαρτο ανυπόγραφο που αναφέρει λαγούς με πετραχήλια για δυο χρόνια, δηλαδή ( Κινητό δώρο από wind και bonus δυο SIM 120′ προς κινητά το μήνα και 1GB Ίντερνετ το μήνα,
    στους τρεις μήνες το απενεργοποιεί τα κινητό θέλει 10€ το τρίμηνο, και στο χρόνο σου κόβει και 1GB ίντερνετ θέλει να πληρώνεις, απατεώνες με λίγα λόγια.
    Η προσφορά όλου του πακέτου συμβόλαιο, και δώρα με υπογραφή,από υπάλληλο με ονοματεπώνυμο να το βάζετε ως όρο προς όλες της εταιρείες

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ.ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ 147€ ΕΝΩ ΕΓΙΝΑ
    Ε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΛΗΣΕΩΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΖΗΜΙΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΕΙΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η LEON 07|12|2017 στις 18:02
    OTI KAI NA ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ WIND ΕΙΝΑΙ ΕΛΗΘΕΙΑ.Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΙΧΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΓΙΩΝ,ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΤΑΘΕΡΑ,ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΩΡΕΑΝΚΑΙ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑΛΑΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΙΟ.ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΞΗΣ¨» ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΛΛΑΓΩΝ,ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΖΗΜΙΩΣ ΕΝΤΟΣ (1) ΜΗΝΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ.» ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΗΣ WIND (EXΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ) ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΤΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΑΖΗΜΙΩΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ.ΜΟΥ ΡΘΕ Ο ΕΞΟΦΛΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ 147 ΕΥΡΩ ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ.ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΕΝΩ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΟΡΘΩΣ ΤΑ ΕΠΡΑΞΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ.

    Μου αρέσει!

  5. ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΧΡΕΩΣΑΝ 150 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΡΕΒΗΝ (ΜΟΥ ΠΑΝ) ΚΑΤΑ 1,5 GB ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ (ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ ΜΒ).
    ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΑΝΩ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΗΝΩΝ!!! ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ »ΓΙΑΤΙ» ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑ! Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ!

    Μου αρέσει!

  6. ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΠΙΣΩ, ΜΑΣ ΧΡΕΩΝΑΝΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΑΓΝΩΣΤΑ. ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΣΑΤΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΑ, ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΟΣ.
    ΤΩΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ «ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ WIND» ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ,
    ΟΤΙ» ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ» .
    ΚΑΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ: «Ε ΟΧΙ ΚΑΙ . . . ¨ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ¨»
    — ΡΕ ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ !!!! (ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ).

    Μου αρέσει!

  7. EΧΩ ΔΕΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑ ΤΕΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΓΟΥΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑΤΗ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΩ…….ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ….. 500 ΕΥΡΩ ΔΙΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ….ΛΕΕΙ…. ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ…..ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ …..ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΑΝ , ΑΠΛΩΣ….. ΑΜΑ ΛΑΒΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΦΥΡΗΞΟΥΝ ΚΛΕΦΤΙΚΑ……

    Μου αρέσει!

  8. Προσέχετε, ειδικά με την WIND! To 2012 ή 13 ένας άνθρωπος έχασε το σπίτι του, για χρέος 400€ (που αν και τελικά το πλήρωσε, αυτό μαγικά… αυξήθηκε άλλα 2500€!!! για δικαστικά έξοδα και γιατί…στεναχώρησε την εταιρία!!!), νομίζω στην Ηλεία και μάλιστα κανένα κοπροκάναλο δεν το έδειξε, μόνο ο Τράγκας στην εκπομπή του τότε έκανε μια μικρή νύξη και τέρμα!!! Το πιο απίστευτο στην όλη ιστορία ήταν ότι αυτός ο άνθρωπος ΕΙΧΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ!!!!! Προσέχετε λοιπόν γιατί οι δικαστικές αποφάσεις, για τέτοιες εταιρίες, είναι πολύ παράξενες τα τελευταία χρόνια!!!

    Μου αρέσει!

  9. Εγω εχει ένα χρόνο που έφυγα απο αυτην την ελεινη εταιρεία. Καλύτερα να τα πετάξω στη θάλασσα τα λεφτά μου παρά σε αυτούς.ουστ

    Μου αρέσει!

  10. Εγώ πάντως δεν έχω συναντήσει χειρότερη εξυπηρέτηση απο της Wind.
    Αποφάσισα να ενεργοποιήσω internet σε ένα παλιότερο μου Galaxy II smartphone. Τί το ήθελα 60 χρονών και με εταιρεία την Wind.
    Σε 3 καταστήματά τους απαθείς και ψυχροί σε παραπέμπουν στο τηλεφωνικο κέντρο εξυπηρέτησης. Εκεί αφού ακούσεις πάμπολλες φορές τις κασέτες τους οι άσχετοι υπάλληλοί τους απλά σου πετούν ξανά και ξανά ένα συνοπτικό SMS με 4-5 ρυθμίσεις, παρ όλες τις εκκλήσεις σου να σε βοηθήσουν, Κάνεις ότι μπορείς ανεπιτυχώς και σου απαντούν οτι πιθανότατα φταίει το χαμηλό σήμα τους. Σε παραπέμπουν ξανά σε κατάστημα και εκεί σου το σκάνε οτι μόνο με 15 ευρόπουλα μπορούμε να σας βοηθήσουμε να συνδεθείτε στο internet μας. Αρα δεν θέλουν οι συνδρομητές τους να καταναλώνουν περισσότερο γιατί απλά είναι αγενής αρχικά εταιρεία και ανοργάνωτη αφετέρου με ανεκπαίδευτους υπαλλήλους

    Μου αρέσει!

  11. Δεν βγάζεις άκρη με κανέναν ούτε με τον συνήγορο καταναλωτή ούτε με τη ΕΕΤΤ μόνο αν κάνεις μήνυση και πας στα δικαστήρια θα δικαιωθείς, την έχω πατήσει και εγώ με την Wind με τέτοιο θέμα και οι αρμόδιοι εκτός Wind έκαναν την πάπια ο ένας σε έστελνε στον άλλον

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η ΒΝΑ 14|11|2017 στις 19:50
    Δυστυχώς ΔΕΝ θα βρείτε το δίκιο σας από ΚΑΜΙΑ «αρμόδια» αρχή. Όπου δυσκολεύουν τα πράγματα για τους απατεώνες, αναλαμβάνουν δράση οι διάφοροι ξεδιάντροποι/αργυρώνητοι «συνήγοροι» (των απατεώνων φυσικά).

    Μιλώ εξ ιδίας πείρας, διότι την έπαθα, δεν βρήκα το ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ δίκιο μου (βάσει της νομοθεσίας) και απειλήθηκα από τους «θεματοφύλακες» της νομιμότητος, όμως τώρα έχω μάθει κι’ εκμεταλλεύομαι εγώ τους απατεώνες που εκλιπαρούν να μου (ξανα)πουλήσουν την «μούφα» τους, αλλά δεν…

    Μην σπεύδετε να αλλάξετε απατεώνα, διότι ΟΛΟΙ το ίδιο είναι, απλά τον δικό σας απατεώνα πλέον τον γνωρίζετε και μπορείτε να εκμεταλλευθείτε τις αδυναμίες του.

    Μια αντίδραση τους πονάει, να ΜΗΝ καταναλώνετε τα προϊόντα τους.
    – Όπου δεν σας είναι απαραίτητο, ΔΙΑΚΟΨΤΕ το σταθερό τηλέφωνο.
    – ΜΗΝ κάνετε συμβόλαιο, μόνο κάρτα ορισμένου χρόνου και μικρού κόστους.
    – Μιλάτε ελάχιστα και στέλνετε ελάχιστα μηνύματα.
    – ΜΗΝ πέφτετε στην παγίδα των «προσφορών» και των «αναβαθμίσεων».
    – ΜΗΝ ανανεώνετε στον μήνα την κάρτα σας. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΤΕ -όποιοι μπορείτε- 5, 10, 15 ημέρες την ανανέωση και αφήστε να σας παίρνουν τηλέφωνο οι άλλοι.

    Με αυτό το σύστημα, οι τηλεπικοινωνίες μου κοστίζουν 100 Ευρώ τον χρόνο κι’ εξυπηρετούμαι πολύ καλά. Πριν πέσω θύμα της ληστρικής εξαπάτησης του παρόχου μου, μου κόστιζαν 750 Ευρώ τον χρόνο. Ποιος έχασε; Πάντως όχι εγώ…

    Όσοι περισσότεροι τους το κάνουμε, τόσο περισσότερο θα τους πονέσει…

    Μου αρέσει!

  13. Ποιά WIND;
    Ο Γερμανός, όταν πούλησε τα καταστήματά του μαζί με τους σκλάβους του, στον ΟΤΕ αντί εξωπραγματικού τιμήματος, οδηγώντας τον ΟΤΕ στη χρεωκοπία και στην εξαγορά από τους κωλογερμαναράδες, υπέγραψε ότι δεν ασχολείται ξανά με ομοειδές αντικείμενο…..
    Αμ δε…
    Χρησιμοποιώντας τα λεφτά που τσίμπησε έφτιαξε τα public και εξαγόρασε τη μισή wind, πρώην telestet.
    Και μετά μιλάτε για απάτη…. ποια απάτη;;;;;;
    Όμορφος κόσμος των κουμμουνιών με δεξιά τσέπη… αγγελικά πλασμένος.
    Μόλις πρόσεξα το δεύτερο συνθετικό της λέξης. Κι έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει….

    Μου αρέσει!

  14. ΠΑΡΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟ,

    Μου αρέσει!

  15. Ειδικά το συγκεκριμένο κατάστημα Καλλιθέας ειναι συνηθισμένο σε τέτοιες πρακτικές, μετά την τελευταία εξαπάτηση τους προς εμενα αποφάσισα να φύγω απο την wind ας ειναι και πιο φθηνή απο όλους, τόσο απλά οι εταιρείες που στηρίζουν τέτοια καταστήματα θα χάνουν πελάτες δια βίου.

    Μου αρέσει!

  16. ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΕΙ ΜΑ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.
    -ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ
    -ΕΕΤΤ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
    -ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

    1. Έχω πρόβλημα με εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, με εταιρείες παροχής υπηρεσιών Internet, με τον “Χρυσό Οδηγό» ή με άλλη εταιρεία παροχής τηλεφωνικών πληροφοριών. Μπορεί να επιληφθεί της υπόθεσής μου ο Συνήγορος του Πολίτη;
      Όχι. Για θέματα που αφορούν όλες τις εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας (π.χ. OTE, κ.λπ.) και εταιρείες ασύρματης επικοινωνίας και Διαδικτύου μπορείτε ενδεχομένως να απευθυνθείτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.), στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ή στην Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή».

    Μου αρέσει!

  17. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ WIND ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

    Καλησπερα Κωστας από Νίκαια Πειραια ,θα σας πω για την WIND μηπως και προφυλαξω και κανεναν αλλο . Πριν 50 μέρες περιπου ενα απογευμα με παιρνει ενας στο σταθερό από την WIND για προσφορα στο σταθερό & στο κινητο ,μεχρι εκείνη τη στιγμή ήμουν σταθερό στην HOL & κινητό vodafone συνδιαστικό πακετο με 43 όλα μαζί το μήνα. Το λέω στον τύπο ότι φίλε μου πληρώνω λίγα και μου λέει με τις ίδιες παροχές στο σταθέρο (απερ.κλησεις αστικα υπεραστικα & 24 ιντερνετ) & κινητό με 300 λεπτα δωρεάν χρόνο ομιλίας & δώρο ένα ασύρματο τηλεφωνο με 36,50 ευρώ όλα μαζί χωρίς καμία άλλη χρέωση.Το σκέφτομαι λίγο και λέω 6,5 ευρω το μηνα λιγότερα στους δύσκολους καιρούς που ζούμε και λέω εντάξει και ρώτησα και δεύτερη & τρίτη φορά σίγουρα 36,5 ? ΝΑΙΙΙ μου απαντάει απο την WIND τελική τιμή. Οκ λέω ωραία μου στέλνουν ενα courier μετα από δυο μερες προσκομιζω λογ/μο vodafone & hol & φωτοτυπια ταυτοτητας ,υπογραφω και το χαρτομανι και ολα οκ μεχρι εκεινη τη στιγμη. Ο γολγοθάς μου μολις είχε ξεκινησει γινομαι συνδρομητης από τις 6/12/2012 στο σταθερό & από τις 15/12/2012 στο κινητο (καθυστερησε μια βδομαδα δεν πειραζει) έρχεται ο πρώτος λογ/μος ΜΟΝΟ για το ΣΤΑΘΕΡΟ στις 15/12/2012 74,00 ευρω με με τέλη ενεργοποίησης που κανείς δεν ανέφερε με διπλό πάγιο που κανείς δεν ανέφερε με χρέωση για υπηρεσίες 4 & 5/12/2012 που δεν ειχα καν τηλεφωνο . Επίπλέον τις 10 μέρες που απολάμβανα τις τρομερες υπηρεσίες της WIND ειχα μιλησει με το τεχνικό τμήμα τουλάχιστον 10 φόρες για προβλήματα ταχύτητας , το modem ασύρματα δεν επαιζε με τίποτα αφήστε τις πολλαπλες διακοπές & όλα αυτα πριν μου έρθει ο λογ/μος ,εφοσον έλαβα και τον λογ/μο που αντι για 36,50 ευρω το μηνα σταθερό & κινητό μαζί μόνο για την μια βδομαδα που ήμουν συνδρομητης δηλ απο τις 6/12/2012 μέχρι τις 15/12/2012 που μου ήρθε ο λογ/μος ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ 74 ευρώ αρχισα να ψυλιαζομαι την ΑΠΑΤΗ .Καλούσα στην WIND στην κινητη να μάθω ποσο θα μου έρθει το πάγιο εξηγουσα για την προσφορά αλλα αυτοι τα δικά τους ,για να μην μακρυγορω ήρθε και ο λογ/μος του κινητου μαζί με τον 2ο του σταθερού …Δεν έχω και μουσικη υποκρουση για να σας τον πω 48 ευρώ για ουτε μηνα στο κινητό και 107,50 στο σταθερο για ενα μηνα και μια βδομαδα σύνολο 155 παρα κατι λεπτά .Ξαναρχίζω τα τηλεφωνα με την απειλη της καταγγελιας (εχω ‘ηδη κανει 2 & προχωραω) μου απαντανε οτι διορθώθηκαν οι λογ/μοι και απο εδω και περα θα απολαμβάνω ένα πάγιο 24 ευρω για το σταθερό και 22 ευρω για το κινητο συνολο 46 ευρω μηνιαίως ,λεω δεν καταλάβατε καλα έγω έλαβα προσφορα 36,50 ευρώ από εσας ακουστε την ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ και αν δεν μπορείται να μου δωσετε την προσφορα που ΕΣΕΙΣ μου κανατε έλατε και πάρτε το εξοπλισμό σας και αντε στο καλο. Σημειωτεον ότι το ασυρματο τηλεφωνο δεν μου το ειχαν στειλει παρα μονο μετα απο δική μου αναφορά ότι ξερετε ο ανθρωπος εκεινος που λεγοταν ταδε μου είχε πει και για μια ασυρματη συσκευη δηλ .απατεωνια στην απατεωνια ότι γλυτωσουμε και οτι μπορουμε να χρεωσουμε το ανυποψιαστο θυμα. Για τις παρανομες χρεώσεις ουδεμία αναφορα οταν τους ρωτάς ο καθε υπαλληλακος εκει σου λεει τα δικα του ,ατελειωτες ώρες αναμονης ασε το δε αστείο οτι στην κινητη μερα παρα μερα βγαινει ηχογραφημενο μυνημα οτι αυτη την στιγμη αδυνατουν να σε εξυπηρετησουν ΧΑΧΑ εταιρία τηλεπικοινωνιων και δεν αδυνατουν να σε εξυπηρετησουν αρε μονο στην Ελλαδίτσα συμβαινουν αυτα. Τι πιο απλο από αυτο που τους ζήτησα να ακούσουν οι ίδιοι την τηλεφωνική προσφορά που μου έκαναν και να μου δώσουν το πάγιο που ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ και οχι ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ με χρεωσεις οτι ΝΑΝΑΙ και τελευταιο ειναι οτι αυτο το γογονος αποτελει αθεμιτο ανταγωνισμο προς τις αλλες εταιρίες ,δηλ να υποσχονται αλλη τιμη στο προιον που πουλανε και σε αλλη να το δινουν. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ σε οτι σας προσφέρουν γιατι εμενα με κοροιδεψαν απο την WIND.

    Μου αρέσει!

    • Ε ρε αυτή η wind δεν παίζεται.Πόσοι και πόσοι την έχουν πατήσει.Σε κάποιον έλεγε πως δεν θα πληρώσει τέλη αποσύνδεσης στον Οτε,στην άλλη με line att 41 πως θα κουμπώνει τουλάχιστον 17 Mbps download.Προσωπικές μου εμπειρίες που τις άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά.
      Η καθεμιά εταιρία στο χώρο λέει ότι μαλακία της κατέβει για να πείσει και να πουλήσει.Οι εποπτικές αρχές είναι απούσες κι εμείς προσπαθούμε μέσω των social media και forum να πούμε τον πόνο μας γιατί κανείς άλλος δεν μας ακούει.
      Φταίμε κι εμείς όμως,γιατί πάμε σαν πρόβατα επί σφαγή και μετά μας φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς.Συμβόλαιο υπογράφουμε και την υπογραφή(όπως και κάτι άλλο) προσέχουμε που την βάζουμε.
      Και κάτι τελευταίο:Η καραμέλα της ΕΕΤΤ πρέπει να σταματήσει.Θέλω να μου πείτε πόσοι έχετε κάνει καταγγελία,τι απάντηση πήρατε από την εταιρία και αν ενημερωθήκατε ποτέ για την έκβαση της καταγγελίας σας.

      Μου αρέσει!

  18. Και κάτι τελευταίο:Η καραμέλα της ΕΕΤΤ πρέπει να σταματήσει.Θέλω να μου πείτε πόσοι έχετε κάνει καταγγελία,τι απάντηση πήρατε από την εταιρία και αν ενημερωθήκατε ποτέ για την έκβαση της καταγγελίας σας.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Καμία καραμέλα. Έχω κάνει 3 φορές καταγγελία στην EETT. Πάντα έχω εξυπηρετηθεί

      1) Στην HOL και πήρα τα χρήματα μου πίσω
      2) Στην COSMOTE για παράνομη χρέωση στο 0.facebook.com και έγινε πίστωση στον λογαριασμό μου
      3) Στα ΕΛ.ΤΑ. (πρόσφατη)

      Αρέσει σε 1 άτομο

  19. To συμβόλαιο το εχω αλλα δεν μου λεει κατι συγκεκριμενο οτι δηλ. θα πληρώνεις για σταθερό & κινητό αυτά τα λεφτα, να μου πεις δεν το διάβασες? σωστά δεν το διάβασα με τον courier κρεμασμενό από πάνω μου και να βαράνε τα τηλεφωνα μου (ήμουν στην δουλεια), ειναι απατεωνες οι ανθρωποι και εμεις τα προβάτα όπως ειπε παραπάνω ο φίλος . Ασε που στην συγκεκριμένη εταιρία δεν υπαρχει ενας υπευθυνος να του μιλησεις ολα τα θεματα προωθουνται στο πουθενα όπως φαινεται . Τετοια συμπεριφορα ουτε τα πρώτα χρόνια που προσπαθουσαμε να βγαλουμε ακρη με τις εταιρίες. Εχω προχωρησει σε καταγγελία στην γενικη γραμματεια καταναλωτη και στο συνήγορο του καταναλωτη χωρίς καμια απάντηση , το μόνο που μου είπαν τηλεφωνικά είναι ότι έχουν πολλές καταγγελίες για την WIND συγκεκριμένα.

    Μου αρέσει!

  20. Αντίστοιχη προσφορά (τηλεφωνικά) δέχτηκα και εγώ γύρω στα τέλη Δεκεμβρίου, προκειμένου να μεταφέρω το σταθερό και το κινητό μου στη WIND. Η προσφορά αφορούσε το πρόγραμμα WIND ONE L (πληροφορίες εδώ) στην προνομιακή τιμή των €39,9 για ένα έτος, ενώ υπήρχε και δώρο ένα κινητό τηλέφωνο (LG Optimus L3). Η πωλήτρια που είχε αναλάβει την πώληση ήταν ευγενική και αρκετά επεξηγηματική απαντώντας στις ερωτήσεις που τις έκανα. Ωστόσο, δεδομένων των όσων έχω ακούσει και διαβάσει κατά καιρούς στο adslgr σχετικά με την πρακτική προσέγγισης κάποιων εταιριών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, ζήτησα να μου αποστείλουν με email το συμβόλαιο προκειμένου να το διαβάσω.

    Παράπονο δεν είχα από τους προηγούμενους παρόχους σταθερής και κινητής, ωστόσο η πρόταση ήταν αρκετά καλύτερη τόσο από πλευράς προσφερόμενων υπηρεσιών όσο και από οικονομικής άποψης. Βέβαια είχα ενημερωθεί από φίλους και γνωστούς ότι το δίκτυο της Wind δεν έχει και την καλύτερη κάλυψη στην κινητή και γενικά υπολείπεται (προσωπικές γνώμες) σε σχέση με τα άλλα 2, αλλά αποφάσισα να δοκιμάσω.
    Έτσι και έγινε λοιπόν και αφού διάβασα τους όρους, αποφάσισα να αποδεχτώ την πρόταση.
    Μάλιστα,όταν παρέλαβα το συμβόλαιο από τον courier, μαζί με τους όρους υπήρχε και το χαρτί που έγραφε για την προσφορά που μου είχε γίνει προσωπικά (στα €39,9 για ένα έτος).

    Μέχρι στιγμής πάντως έχει εκδοθεί ένας μόνο λογαριασμός που περιείχε μόνο το κινητό τηλέφωνο, ενώ ο επόμενος θα περιέχει και το σταθερό καθώς η μεταφορά έγινε πριν από 1 εβδομάδα περίπου. Σε αυτό τον λογαριασμό δεν υπήρχε κάτι διαφορετικό από αυτό που συμφωνήθηκε, ενώ και από επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών ενημερώθηκα και για την αναλογία του κινητού και του σταθερού στον λογαριασμό.
    Θέλω να πω επίσης ότι η εξυπηρέτηση είναι άψογη μέχρι στιγμής, ενώ δέχτηκα και τηλεφώνημα από την Wind για να ενημερωθούν αν όλα ήταν όπως συμφωνήθηκαν.

    Διαβάζοντας το συγκεκριμένο νήμα προβληματίστηκα βέβαια και ξαναδιάβασα τους όρους και την προσφορά που αποδέχτηκα δεν είδα όμως κάτι το μεμπτό. Ελπίζω ότι η συνέχεια δεν θα με διαψεύσει.
    Καλή τύχη και στους υπόλοιπους.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  21. Φυσικά και σε πιστεύω φίλε μου, προσωπικά εγώ δεν έχω με καμία εταιρία κινητής ή σταθερής , κατάλαβα αν δεν προσέξεις την πατάς αλλά σε πληροφορώ & μένα με πήραν 2 ξεχωριστοί υπάλληλοι απο την WIND για να με ρωτήσουν τα ίδια με σένα δηλ αν ήμουν ευχαριστημένος στο συγκεκριμένο δικτυο ! τι να τους απαντήσω τους είπα την ιστορία που μπορεί να γίνει και ταινία και το μόνο που ακούς στο δια ταύτα είναι ότι θα το μεταφέρουν . Σε Σένα είπαν 39,90 σε μένα είπαν 36,50 δυστυχώς δεν ζήτησα email και για αυτό παιδεύομαι . ΑΠΛΑ η συμπεριφορά με ενοχλεί επειδή το πακέτο σου είναι παρεμφερή (κινητό & σταθερό) παίρνεις στο σταθερό και σου λένε δεν ξέρουν εμείς χρεώνουμαι τόσα πάρτε & στην κινητή να μάθετε τι θα πληρώσετε και προσπαθείς να βγάλεις άκρη λες και έχεις να κάνεις με διαφορετικές εταιρίες .ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ αν ήσουν στην θέση μου θα καταλάβαινες τι λέω. Η όλη ιστορία θα λυνόταν με έναν υπάλληλο να ασχοληθεί για 1 ώρα θα έχει βρει την προσφορά μου, τον αντιπρόσωπο που μεσολάβησε και θα έχει μάθει την αλήθεια και δεν θα ΠΑΙΔΕΥΕΙ και ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ τον οποιονδήποτε καταναλωτή αυτό είναι εξυπηρέτηση σε μια εταιρία. Και κάτι τελευταίο ακόμη και σήμερα σαφή απάντηση το τι θα πληρώσω δεν ξέρω όλα τα θέματα έχουν προωθηθεί χαχα ,βρήκαμε ασχολία .

    Μου αρέσει!

  22. Κάτοχος καρτο-κινητου. Είχα πάνω από δύο μήνες να βάλω κάρτα σχεδόν τρεις κι έλαβα ένα sms πως αν δεν κάνω πακέτο μέχρι τάδε ημερομηνία θα χάσω το υπόλοιπο μου. Το δε υπόλοιπο δεν επαρκούσε για πακέτο κ συμπληρωσα.Εν συντομία, έκανα πακέτο πήρα κ τα bonous κ τρείς μέρες μετά μηδενισαν τον λογαριασμό. Χωρίς προειδοποίηση. Έδωσα χρήματα για πακέτο κ είχα υπόλοιπο 6 ευρώ ακόμα για να ΜΗΝ κλείσει ο λογαριασμός όχι για να κλείσει πληρώνοντας τον.
    Είναι πολλά τα θέματα της Wind. Με έχει χρεώσει ίντερνετ ενώ το κιν ήταν απενεργοποιημένο, στη σταθερή τηλεφωνία άλλο χαλι. Αλλαξα πάροχο. Everybody lies αλλά ή Wind είναι expert….
    Δεν γνωρίζω κανέναν ικανοποιημένο από γουιντ… Ούτε 4g δεν έχει. Βάπτισε το 3g plus ως 4+….
    Ή καταγγελία θα με δικαιώσει; Γνωρίζει κανείς;

    Μου αρέσει!

    • δοκιμασε να επικοινωνησεις με την wind απο το live chat (στη σελιδα διαχειρησης του λογαριασμου σου )
      με λιγη υπομονη και επιμονη , μαλον θα παρεις τα λεφτα σου πισω .

      ειχαν ενα μπονους δωρεαν λεπτων ομιλιας , το οποιο το κανανε συνδρομητικο χρεωνοντας 12 ευρω επιπλεον τον χρονο σε 2 δοσεις , σαν παγιο για αυτο που μεχρι πριν κανανε δωρο ,
      και κυριως !
      δεν εχεις την δυνατοτητα να επιλεξεις αν θες να παιρνεις το δωρο και να χρεωνεσαι , αλλα στο χρεωνουν απο την στιγμη της αποφασης τους γιατι ετσι τους αρεσει και αν δεν θες να χρεωνεσαι πρεπει να το επιλεξεις .

      αυθαιρετες και ξεδιαντροπες χρεωσεις με παγιδες , ειναι τακτικες απατεωνων και οχι συνεργασιων που θα ηθελε καποιος να εχει .

      Αρέσει σε 1 άτομο

  23. Παράθεμα: Μάθε ν’ αντιμετωπίζεις τις απατεωνιές των εταιρειών κινητής & σταθερής τηλεφωνίας | Blog: "ΕlaTora"

  24. Παράθεμα: Μάθε Ν’ Αντιμετωπίζεις Τις Απατεωνιές Των Εταιρειών Κινητής & Σταθερής Τηλεφωνίας | Blog: "ΕlaTora"

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.