Την χάσανε προχθές την ευκαιρία. ~ Τώρα?, το λαμόγιο δεν ξαναβγαίνει ούτε για τσιγάρα !!!!!!!!!

Μ. Βαρβιτσιώτης:  «Απορώ, γιατί θέλησαν να με δείρουν εχθές, αφού όλα τα κόμματα τώρα είναι μνημονιακά, ευτυχώς πρόλαβα και μπήκα στο αυτοκίνητό μου,   αλλιώς θα με σκότωναν.» Τον είδατε ??? Κάνει πως δεν καταλαβαίνει …. ΤΑ  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ  ΣΑΣ …

Αυτός ο μισογύνης θα σώσει τον Ελληνικό αθλητισμό…

Αυτός ο μισογύνης θα σώσει τον Ελληνικό αθλητισμό… Αυτός που βαρούσε την μητέρα του και την γυναίκα του μέχρι αυτή να τον χωρίσει για το παραπάνω λόγο… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΟΙΤΑ ΓΙΕ ΜΟΥ, ΕΝΑΣ ΜΑkΑkΑΣ … #malakaKontoni #portoleone #gate7

Κατερίνα Ρανιέρη ~ "Κλείσε Το Τηλέφωνο Και Ελα"

Μια ξεχωριστή  λαϊκή φωνή, η Κατερίνα Ρανιέρη με μια πετυχημένη πορεία στην Αθηναϊκή διασκέδαση τα τελευταία χρόνια, με ιδιαίτερες συνεργασίες και μετά από μια μικρή απουσία από τη δισκογραφία,  μας παρουσιάζει το νέο της τραγούδι.

S . O . S . : Το ροζ αλάτι Ιμαλαΐων και κάτι που ξέχασαν να σας πουν !!!

Γέμισε η Ελλάδα με ροζ αλάτι Ιμαλαΐων λες και δεν έχουμε αλυκές. Και ξαφνικά το βρίσκεις παντού – από τη λαϊκή μέχρι μικρομάγαζα και σούπερ μάρκετ. Γιατί; ρωτάω. Δεν έχουμε αλατάκι εμείς; Πολλών και διαφόρων ποιοτήτων – διαλέγεις και παίρνεις! Όοοχι! μου λένε. Αυτό είναι καλό, γιατί δεν ανεβάζει της πίεση! μου λένε και…μου ανεβάζουν…

Πρώτη φορά «παχυδερμική εποποιία» με αρκετές αλήθειες… ~ αν και με λογοκρισία το βίντεο, Ακούστε τον!!!

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΜΕ ΤΑ »ΓΑΛΛΙΚΑ» ΤΟΥ ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ) Τι σου κάνουν όμως κι  αυτά τα μικρόφωνα… !!!   ακούστε προσεκτικά και το βίντεο…